شناسهٔ خبر: 6148766 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر همدان:

تدابیر لازم برای جابجایی نمازگزاران عید فطر در همدان اندیشیده شود

همدان- رئیس کمیسیون خدمات شهری، حمل و نقل وترافیک و محیط زیست شورای شهر همدان گفت: تدابیر لازم برای جابجایی نمازگزاران عید فطر در همدان اندیشیده شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، کامران گردان صبح شنبه در جلسه کمیسیون خدمات شهری، حمل و نقل وترافیک و محیط زیست شورای شهر همدان افزود: امسال نیز با فرارسیدن عید سعید فطر عده ای از شهروندان علاوه بر حضور در مساجد و تکایا برای شرکت در نمازعید فطر به صورت انبوه به مصلای امام خمینی (ره) عزیمت خواهند کرد که در این راستا سازمان اتوبوسرانی همدان باید با به کارگیری ظرفیت اتوبوس های خود، به نمازگزاران خدمات‌رسانی ‌کند.

گردان با بیان اینکه خدمات اتوبوسرانی در روز سعید عید فطر برای جابجایی نمازگران رایگان است، اضافه کرد: سازمان اتوبوسرانی برای تسهیل در امر رفت و آمد و نیز جابجایی نمازگزاران در عید فطر، خدمات را طبق برنامه ریزی انجام شده به شهروندان ارائه کند.

وی با بیان این که این سازمان در طول سال به نمازگزاران به صورت رفت و برگشت خدمات ارائه می کند، اظهار کرد: پس از پایان مراسم، شهروندان توسط اتوبوس های این شرکت به مبادی اولیه بازگشت داده خواهند شد.

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر همدان همچنین به تعطیلات عید سعید فطر اشاره کرد و افزود: با توجه به روزهای تعطیل و مواجه شدن همدان با شمار مسافران اتوبوسهای گردشگری راه اندازی و فعال می شود.

کامران گردان همچنین بر نظافت اتوبوسها تاکید کرد و افزود: سازمان اتوبوسرانی باید مسیرهای ارائه خدمات خود را از طریق نصب بنر و رسانه ها به اطلاع شهروندان برساند.

 وی با بیان اینکه اتوبوس ها اموال عمومی محسوب می شوند، اظهار کرد: شهروندان باید در حفظ و نگهداری اموال خود مدیریت شهری را یاری کنند.

برچسب‌ها:

نظر شما