شناسهٔ خبر: 6108945 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

با تلاش جمعیت هلال احمر استان مازندران:

اطفاء حریق جنگل دودانگه ساری و روستای رودبارک کلاردشت

مدیر عامل هلال احمر استان مازندران گفت: 4 تیم امدادی از طرف جمعیت هلال احمر استان مازندران، جهت اطفاء حریق در جنگل‌های دودانگه ساری و روستای رودبارک کلاردشت اعزام شد.

صاحب‌خبر -

اطفاء حریق جنگل دودانگه ساری و روستای رودبارک کلاردشت

مهدی ولی پور، مدیر عامل هلال احمر استان مازندران در گفت‌و‌گو با خبرنگار  حوزه شهری   گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، با اشاره به پشتیبانی عملیاتی نیروهای امداد و نجات هلال احمر در اطفاء حریق بخشی از جنگل دودانگه ساری و روستای رودبارک کلاردشت اظهار کرد: جمعیت هلال احمر استان مازندران 4 تیم امدادی را به محل‌های آتش سوزی اعزام کرد تا در صورت بروز مشکل انسانی و آسیب‌های جانی به مجروحان امدادرسانی کنند.

وی افزود: البته نیروهای سازمان امداد و نجات هلال احمر به پشتیبانی عملیات برای اطفاء حریق نیز می‌پردازد که در حال حاضر با همکاری ستادهای مربوطه در حال رسیدگی به بخش آتش گرفته در جنگل دودانگه ساری و اطفاء حریق در دره‌ای در روستای رودبارک منطقه کلاردشت هستند.

ولی پور ادامه داد: با وجود آنکه علت اصلی آتش سوزی‌ها مشخص نیست، احتمال می‌رود گرمی هوا موجب بروز چنین حادثه‌ای شده است.

گفتنی است؛ طاهری، رئیس اداره محیط زیست استان مازندران نیز در گفت‌و‌گو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران در خصوص آتش سوزی‌های امروز استان مازندران اظهار کرد:‌ تنها جنگل دودانگه ساری دچار حریق شده که نیروهای محیط زیست برای اطفاء حریق به محل اعزام شدند و اطلاعی در خصوص آتش سوزی در روستای رودبارک کلاردشت به این سازمان گزارش نشده است.

انتهای پیام/

نظر شما