شناسهٔ خبر: 6066547 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

پربیننده سیاسی دوشنبه:جزئیاتی جدید ازعملیات کربلای 4/مهمانان افطاری عارف/ادامه ماجرای سنگالیزاسیون

سیاست > احزاب و شخصیت‌ها - اسماعیل کوثری گفت:چرا انقدر اصرار دارید که بگویید کربلای 4 لو رفته بود. ما که در صحنه بودیم می گوییم اینطور نبوده است.

صاحب‌خبر -

فرمانده اسبق سپاه محمد رسول الله در کافه خبر افزود:ر کربلای 4 کار شناسایی به طور کامل انجام شده بود. اما دشمن به این دلیل که بحث عمومی نقل و انتقال ما به جنوب بود در اصل هم از طریق ماهواره و هم از طریق آواکسی که به عربستان داده بودند و هم از طریق ستون پنجم اطلاعات را دریافت کرده بود.اینجـا را ببینید.

هاشمی با ناراحتی گفت بیایم چه بگویم؟

محمد اسماعیل کوثری می گوید:بعد از کربلای 4 عراقی ها هر شب جشن می گرفتند و می خواستند از نظر روحی ما را بهم بریزند اظهار داشت: بعد از کربلای 4 آقای هاشمی به شدت بهم ریخته بود. یادم هست روز چهارشنبه بود که در جلسه بودیم و از تهران با ایشان تماس گرفتند که برای نماز جمعه تهران حاضر شود. ایشان با ناراحتی گفت من بیایم چه بگویم؟ هیچ کاری نکردیم.اینجـا را ببینید.

 آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در مراسم افطاری کارکنان دفتر مجمع تشخیص مصلحت نظام، دبیرخانه مجمع و مرکز تحقیقات استراتژیک، کارکنان بنیاد بیماری‌های خاص و اعضای شورای اندیشه‌ دینی و قرآنی حاضر شد.اینجـارا ببینید.     

مهمانان افطاری عارف

مراسم ضیافت افطار محمدرضا عارف دبیرکل بنیاد امید ایرانیان امشب با حضور شخصیت‌های اصلاح طلب در دفتر بنیاد امید ایرانیان برگزار شد.اینجـا را ببینید.  

8تیرماه مصادف با سالگرد شهادت محمد کچویی رئیس زندان اوین در سال 1360 است. کچویی در جریان اوج‌گیری انقلاب اسلامی، از زندان آزاد شد و پس از پیروزی انقلاب اسلامی، اداره زندان اوین را به عهده گرفت. او که به دلیل رفتار مناسب و منطقی با زندانیان، موجب هدایت بسیاری از آنان شده و به «پدر توابین» مشهور شده بود، سرانجام در 8 تیرماه سال 1360 توسط منافقین ترور شد.اینجـا را ببینید.

مدیر منصوب حتی باند فرودگاه قشم را فروخت

شهریار مشیری رئیس سابق منطقه آزاد قشم در گفت وگو با یکی از روزنامه های صبح گفت: کل باند فرودگاه و برج مراقبت آن فروخته شد. می‌دانید که براساس قانون خصوصی‌سازی، تنها مدیریت فرودگاه را می‌توان واگذار کرد. وقتی گروهی به قانون باور نداشته باشند، خروجی‌اش این می‌شود که نه‌تنها کل فرودگاه را فروختند که روی باندش شهرک‌سازی کرده‌اند.اینجـا را ببینید.  

رهبر انقلاب با تأکید بر تلاش برای تسهیل ازدواج جوانان به برخی مشکلات دادگاههای خانواده از جمله «طلاق توافقی» اشاره کردند و افزودند: قضات محترم با کمک بزرگان خانواده ها، اینگونه مسائل را تقلیل دهند.اینجـا را ببینید.

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، همدلی مسلمانان، تأکید بر مشترکات و پرهیز از خصومت، عداوت و رقابت‌های بی‌حساب را از راه‌حل‌های مؤثر در مبارزه با جریان‌های خاص افراطی خواند. اینجـا را ببینید.  

ادامه ماجرای متکی و احمدی نژاد
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با انتقاد از احمدی نژاد در خصوص تخریب چهره منوچهر متکی گفت: احمدی نژاد برای اینکه روی آنتن باشد و فرصتی برای حضور در انتخابات مجلس و ریاست جمهوری دوره بعد داشته باشد هر از گاهی تخریب شخصیت‌های اصولگرا را در دستور کار قرار می دهد.اینجا را ببینید.

نظر شما