شناسهٔ خبر: 60391810 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

استاندار یزد: یک هزار و ۱۵۵ متقاضی در شهرستان بافق زمین رایگان می‌گیرند + فیلم

یزد -ایرنا- استاندار یزد گفت: در شهرستان بافق مشکل تامین رایگان برای یک هزار و ۱۵۵ متقاضی رفع و ۲ سایت ۴۰ هکتاری و ۱۰۰ هکتاری تدارک دیده شده است که تا پایان ماه جاری آماده سازی آن برای واگذاری انجام خواهد شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، مهران فاطمی روز جمعه در حاشیه بازدید از پروژه های نهضت ملی مسکن شهرستان بافق در گفت و گوی اختصاصی با ایرنا یزد، افزود: بیش از ۱۴۵ واحد در قالب اقدام ملی مسکن به صورت نیمه ساز به مردم تحویل و خدمات آن شامل آب، برق، گاز نیز تامین شده است.

وی ادامه داد: شرایط یک هزار و ۱۵۵ متقاضی نیز برای دریافت زمین رایگان تایید نهایی شده و بزودی پس از آماده سازی، زمین به مردم تحویل داده شود و این اقدام به صورت بنیادساخت یا گروهی صورت می گیرد.

استاندار یزد با تاکید بر اینکه باید در کوتاهترین زمان این اقدام انجام شود، اظهار داشت: از هفته آتی کار آماده سازی این زمین ها باید توسط مشاور تهیه و عملیات آن شروع شود و لذا شهرداری بافق در کوتاه ترین زمان ممکن اقدامات مرتبط با این زمین ها را انجام داده و لذا بلافاصله بعد از آماده سازی و تحویل زمین کار سرعت خواهد گرفت.

استاندار یزد گفت: برنامه استان این است که واحدها را تا پایان سال به صورت نیمه ساز به مردم تحویل دهد و یا اینکه به صورت گروه ساخت تحویل دهیم به نحوی که زمین به مردم واگذار شود و با دریافت وام بتوانند ساخت را شروع کنند.

نظر شما