شناسهٔ خبر: 59366786 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

دروازه‌بان پیشین تیم ملی:

برای موفقیت تیم ملی باید به قلعه‌نویی اختیار تام داد

محمدحسین رضوی

پرویز برومند معتقد است انتخاب قلعه‌نویی به عنوان سرمربی تیم ملی، بهترین انتخاب فدراسیون فوتبال بوده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، تیم ملی فوتبال ایران در اولین بازی‌اش با هدایت امیر قلعه‌نویی در دومین دوره حضور این مربی روی نیمکت ایران، پنج‌شنبه شب  در ورزشگاه آزادی میزبان روسیه بود و با نتیجه یک بر یک متوقف شد. تک گل ایران را در این دیدار مهدی طارمی از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند.

پرویز برومند، دروازه‌بان پیشین تیم ملی درباره کیفیت فنی این دیدار عنوان کرد: تیم خوبی مقابل ایران بازی کرد. بازیکنان ما هم نمایش قابل قبولی را ارائه دادند و حتی اگر در زدن ضربات آخر دقت می‌کردند، می‌توانستیم برنده شویم. ما خوب بازی کردیم و تعدادی از بازیکنان تیم ملی که جدید هستند، باید با یکدیگر هماهنگ شوند و این کمی زمان می‌برد. بازی بعدی با کنیا است که از نظر فیزیکی تیم قوی‌تری است و می‌تواند محک بهتری هم برای ما باشد.

او درباره انتخاب قلعه‌نویی به عنوان سرمربی تیم ملی فوتبال ایران تصریح کرد: من سال‌ها این نگاه را داشتم که سرمربی تیم ملی باید ایرانی باشد و مربی ایرانی خیلی بهتر از مربی خارجی می‌تواند نیاز تیم ما را درک کند. متاسفانه فدراسیون فوتبال چنین دیدگاهی نداشت اما خوشحالم حالا به این نقطه نظر رسیده است. قلعه‌نویی مربی با دانش و باتجربه‌ای است و شایستگی‌اش را قبلا به خوبی نشان داده است. من فکر می‌کنم با هدایت او، ایران می‌تواند پس از سال‌ها طلسم‌شکنی کند و قهرمان جام ملت‌های آسیا شود. او کاریزمای لازم را دارد و در شرایط فعلی بهتر از همه نیاز تیم را می‌داند.

دروازه‌بان پیشین تیم ملی و استقلال در پایان گفت: این تیم اگر می‌خواهد موفق شود، باید به قلعه‌نویی اختیار تام داده شود و همه امکانات و تجهیزات در اختیار او قرار بگیرد. هم‌چنین همان زمانی که به بقیه دادند، به ایشان هم باید داده شود و من مطمئن هستم که تیم ملی نتیجه می‌گیرد. حتی فکر می‌کنم دستیارهای او نیز باید ایرانی باشند زیرا ما هم مربی‌های باتجربه خوبی در کشور داریم و هم مربی‌هایی داریم که پتانسیل بالایی دارند. من فکر می‌کنم بازی‌های خوبی برای تیم ملی تدارک دیده شده و ما نیز از این تیم حمایت خواهیم کرد.

انتهای پیام

نظر شما