شناسهٔ خبر: 59366758 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

سهرابیان: قایقرانی می‌تواند در بازی‌های آسیایی خوش بدرخشد

رئیس فدراسیون قایقرانی گفت: امیدوارم در بازی‌های آسیایی بتوانیم مدال‌های خوش‌رنگی برای ایران کسب کنیم.

صاحب‌خبر -

علیرضا سهرابیان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در خصوص عملکرد قایقرانی در سال 1401 اظهار داشت: در سال 1401 با برنامه‌ریزی که همکارانم داشتند توانستیم راهبردهای مورد نظر را تا حد زیادی انجام دهیم. 

وی تاکید کرد: در فروردین ماه 1401 در مسابقات آبهای آرام‌ 25 مدال را به دست آوردیم. بعد از آن در روئینگ قهرمانی آسیا 8 مدال به دست آوردیم و نبی رضایی نیز برای اولین بار در کانو زیر 23 سال صاحب مدال طلا شد. مدال طلا و برنز دختران و پسران دراگون بت در جهان نیز جای تقدیر و تشکر داشت.

وی در ادامه افزود: در بخش جوانان و در آبهای آرام نیز با برنامه‌ریزی که داشتیم در تیم‌های لیگ از جوانان استفاده کردیم و این تیم با آمادگی کامل در ازبکستان حاضر می‌شود و امیدوارم مدال‌های خوش‌رنگی بگیرد.

رئیس فدراسیون قایقرانی با اشاره به موفقیت‌های به دست آمده در امر استعدادیابی و پژوهش گفت: انتخابات فدراسیون اسفند ماه برگزار شد و خانواده واقعی قایقرانی نشان دادند که همدل هستند و خوشبختانه با محبت تمام اعضا برای چهار سال دوم برنامه‌ریزی می‌کنیم و امیدوارم نتایج به شکلی باشد که در سال 1402 سهمیه المپیک به دست آوریم و در بازی‌های آسیایی هانگژو عملکرد خوبی داشته باشیم.

سهرابیان در پاسخ به این سوال که بهترین اتفاق قایقرانی در سال 1401 را چه می‌داند، گفت: کسب 25 مدال در آغاز سال، موفقیت قایقرانان و سلامتی آنها برای من ارزشمند بود و امیدوارم در سال 1402 نیز شاهد ادامه درخشش آنها در آسیا و جهان باشیم.

وی در پایان تصریح کرد: در سال جدید آرامش و آسایش را برای هموطنانم آرزو می‌کنم و امیدوارم برای اولین بار با تعداد بسیار زیاد وارد المپیک شویم و در بازی‌های آسیایی مدال‌های خوشرنگی را به دست آوریم.

انتهای پیام/

نظر شما