شناسهٔ خبر: 59366644 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

استاندار سیستان و بلوچستان: شعار سال نباید تنها در حد درج بر روی پلاکارد و سربرگ‌ باشد

زاهدان- ایرنا- استاندار سیستان و بلوچستان با اشاره به نامگذاری سال ۱۴۰۲ به عنوان «مهار تورم و رشد تولید» از سوی مقام معظم رهبری گفت: برای اجرایی کردن شعار سال باید برنامه‌ریزی کرد و نباید شعار سال فقط بر روی پلاکاردها و سربرگ نامه‌ها باشد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایرنا محمد کرمی روز شنبه در نشست با دستگاه‌های اقتصادی سیستان و بلوچستان اظهارداشت: برای اجرایی کردن شعار سال باید برنامه‌ریزی کرد و نباید شعار سال فقط بر روی پلاکاردها و سربرگ نامه‌ها باشد و در همان نامه‌ها خلاف شعار سال اقدام کنیم بلکه ما به عنوان سربازان مقام معظم رهبری در کف میدان باید برای تحقق شعار سال به صورت شبانه روزی تلاش کنیم.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در مشهد مقدس و تاکید ایشان به مبحث تحول افزود: تحول؛ بسیار حائز اهمیت است و در سال جدید باید تحول ایجاد کنیم و بررسی‌های لازم جهت شناسایی مسائل و مشکلات انجام دهیم و در جهت رفع آن اقدام کنیم.

استاندار سیستان و بلوچستان بیان کرد: برای شکوفایی اقتصادی باید مجوزهای لازم صادر و کارهای مردم در اسرع وقت انجام شود، وقتی مجوز صادر نمی‌شود کارها عقب می‌افتد.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری تصریح کرد: مهار تورم با افزایش عرضه امکانپذیر است بنابراین باید بین عرضه و تقاضا تعادل ایجاد شود که این مهم با افزایش تولید امکانپذیر است.

کرمی اظهارداشت: با توجه به ظرفیت‌های خوب سیستان و بلوچستان، ارتباط قوی و سرمایه‌گذاری مشترک با کشورهای همسایه می‌تواند منجر به رشد همه جانبه استان شود.

وی با اشاره به اهمیت اقتصاد مردمی بیان کرد: مردم باید در رشد و توسعه اقتصاد مشارکت داشته و آموزش‌های لازم در این زمینه به مردم ارائه شود.

رییس شورای برنامه‌ریزی و توسعه سیستان‌ و بلوچستان تجارت، ظرفیت بی‌نظیر معادن، ایجاد کارخانجات، کشاورزی، دامداری و شیلات را از ظرفیت‌های بزرگ استان برشمرد.

کرمی با اشاره به تاثیرات اجتماعی فعالیت بخش خصوصی در برخی شهرهای کشور بیان کرد: ایجاد طرح دهکده سلامت با همکاری همه سازمان‌های دولتی و بخش خصوصی می‌تواند بر رفع مشکلات اجتماعی تاثیرگذار باشد.

نظر شما