شناسهٔ خبر: 59366568 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

ساعات کاری دستگاه‌های اجرایی چهارمحال و بختیاری در ماه مبارک رمضان چگونه است؟

شهرکرد- ایرنا-تغییر نیافتن ساعت کشور در سال جدید و حلول ماه مبارک رمضان همزمان با نوروز ۱۴۰۲ برای بیشتر کارمندان این سوال را پیش آورد که ساعت کاری ادارات در این ماه براساس زمان جدید چگونه است؟

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، رییس سازمان اداری و استخدامی کشور با توجه به قانون تکلیف شده در خصوص عدم تغییر ساعت کاری در کشور، علاوه بر جزییات ساعت کاری مدارس و ادرات دولتی در سال ۱۴۰۲، از شناور شدن ساعات کاری در ماه مبارک رمضان خبر داد.

«میثم لطیفی» در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی ایرنا در خصوص عدم تغییر ساعت کشور در سال ۱۴۰۲ و ماه مبارک رمضان افزود: ساعت آغاز به کار همه ادارات سراسر کشور در ایام ماه مبارک رمضان به صورت شناور از ساعت هفت تا ۹ صبح است.

به گفته وی، در روزهای بعد از شب‌های قدر، ساعت شروع کاری ادارات ۹ صبح تعیین شده که بعد از تعطیلات نوروزی اجرایی می‌شود.ساعت کاری ماه رمضان ۷ تا ۹ شناور شد

در چهارمحال و بختیاری نیز پیرو سخنان رییس سازمان اداری و استخدامی کشور ساعات فعالیت در ماه مبارک رمضان اعلام شد.

روابط‌عمومی استانداری چهارمحال و بختیاری در اطلاعیه‌ای جزییات شروع به کار دستگاه‌های اجرایی استان را اعلام کرد.

به گزارش ایرنا به نقل از روابط‌عمومی استانداری چهارمحال و بختیاری، در این اطلاعیه آمده است: با عنایت به تصویب‌نامه هیات وزیران در خصوص تعیین ساعات آغاز به‌کار ادارات و مشاغل مختلف، ساعت آغاز به‌کار دستگاه‌های اجرایی استان در ماه مبارک رمضان از ساعت هفت تا ۱۴ بوده و ساعت آغاز به‌کار در روزهای بعد از شب‌های قدر ساعت ۹ صبح است.

این اطلاعیه می‌افزاید: لازم به‌ذکر است کارمندان دارای فرزند دانش‌آموز می‌توانند پس از تعطیلات نوروزی مدارس با هماهنگی مدیر واحد مربوطه از ساعات شناور هفت تا ۹ صبح استفاده کنند.

نظر شما