شناسهٔ خبر: 59366514 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

مدیر روابط عمومی هلال‌احمر اصفهان:

بیش از ۴۰۰۰ نفر از خدمات ایستگاه‌های سلامت بهره‌مند شدند

مدیر روابط عمومی هلال‌احمر استان اصفهان با اشاره به رهاسازی هفت نفر در حوادث رخ داده، از بهره‌مندی بیش از چهار هزار نفر از خدمات ایستگاه‌های سلامت خبر داد. ‌

صاحب‌خبر -

مهدی ردانی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: از تاریخ بیست‌وچهارم تا سوم فروردین‌ماه، ۱۲۸ مورد عملیات و خدمت توسط نیروهای معاونت امدادونجات هلال‌احمر استان اصفهان پوشش داده شده است و ۵۸ مصدوم حوادث مذکور، به مراکز درمانی و بیمارستان منتقل شده‌اند.

وی با اشاره به نجات یافتن ۱۰۷ نفر از حوادث رخ داده توسط مأموران امدادونجات این جمعیت، افزود: در طول بازه زمانی مذکور، ۸۸ نفر اسکان یافتند و هفت نفر در عملیات‌های انجام شده رهاسازی شده‌اند.

مدیر روابط عمومی هلال‌احمر استان اصفهان با اشاره به خدمات ارائه شده توسط معاونت جوانان این جمعیت، تصریح کرد: در این بازه زمانی، ۴۹۸۷ نفر از ایستگاه‌های سلامت، ۱۸۸۶ نفر از خدمات امدادی بشر دوستانه اکیپ سحاب، ۳۹۲۲ کودک از فضای دوستدار کودک و ۲۰۲۳ نفر از خمیه‌های نماز بهره‌مند شده‌اند.

وی با بیان اینکه ۱۵ هزار و ۲۵۰ نفر نیز به پست‌های ثابت نیروهای جوان جمعیت هلال‌احمر استان اصفهان مراجعه کرده‌اند، ادامه داد: ۱۳۵۳ نفر به داروخانه این جمعیت و ۱۶۵۷ نفر به مرکز توانبخشی استان طی مدت اشاره شده، مراجعه کرده‌اند.

ردانی‌پور با اشاره به خدمات انجام شده توسط معاونت داوطلبان جمعیت هلال‌احمر استان اصفهان، خاطرنشان کرد: ۳۸۹۴ بسته معیشتی نیز توسط نیروهای تحت پوشش معاونت داوطلبان این جمعیت هلال احمر توزیع شده و ۱۷۸۸ نفر توسط معاونت آموزش این جمعیت، تحت آموزش در پست‌های نوروزی و پایگاه‌ها قرار گرفته‌اند.

نظر شما