شناسهٔ خبر: 59366351 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات | لینک خبر

استقرار سایت های سیار اپراتورهای تلفن همراه در مناطق گردشگری در ایام نوروز | وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان از آمادگی کامل دستگاه های تابعه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و اپراتورها در گیلان به منظور پایداری شبکه های ارتباطی با کیفیت برای مسافران نوروزی خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گیلان، فرزاد توکلی مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان در خصوص پیش بینی تمهیدات لازم جهت پایداری شبکه های ارتباطی در تعطیلات نوروز گفت: گیلان جزء نخستین و مهم ترین مقاصدگردشگری در کشور است و در تمامی تعطیلات شاهد ورود قابل توجه گردشگران به استان هستیم که به همین منظور تدابیر لازم به منظور ارائه سرویس های با کیفیت ارتباطی به مشترکین در این ایام اندیشیده شده و زیرساخت های لازم مهیا شده است.

توکلی از کشیک تیم های فنی در مخابرات منطقه گیلان، ارتباطات زیرساخت و اپراتورهای تلفن همراه جهت جلوگیری از بروز هرگونه وقفه در شبکه ارتباطی در این ایام خبر داد و تصریح کرد: هماهنگی لازم به منظور پشتیبانی و نگهداری سیستم ها به صورت ۲۴ ساعته و شیفت های ویژه ایام نوروز در تمام ادارات تابعه وزارت و اپراتورها در استان صورت پذیرفت.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان خاطر نشان کرد: همچون سالیان گذشته و با بررسی های بعمل آمده در برخی از مناطق استان که دارای بار ترافیکی سنگینی در این ایام هستند اپراتور همراه اول و ایرانسل اقدام به استقرار سایت های سیار در سه منطقه رودبار، منطقه آزاد انزلی و آستارا  نموده تا خدمات لازم در این مناطق بدون وقفه ارائه گردد.

وی ضمن اعلام پیش بینی های صورت گرفته در خصوص افزایش سفرها نسبت به سال های گذشته افزود: کلیه عملیات حفاری و اجرای پروژه ها با هماهنگی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان متوقف شده و بعد از تعطیلات نوروز ادامه خواهد یافت تا از بروز احتمالی قطعی مسیرهای ارتباطی جلوگیری شود.

 

لوگوی زیرخبر سایت

 

 

نظر شما