شناسهٔ خبر: 59353905 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: خبر ورزشی | لینک خبر

خبرورزشی‌گردی| کریم باقری: یک بچه ۵ ساله هم می‌داند فدراسیون فوتبال به دنبال سرمربی خارجی است

کاپیتان تیم ملی و پرسپولیس اعتقاد داشت زمانی که تیم ملی بازی دارد کسی به تیم ملی نمی پردازد و وقتی نتیجه نمی‌گیرد همه دنبال مقصر می گردیم.

صاحب‌خبر -

۱۲ سال پیش در اواخر آذرماه سال ۱۳۸۹ کریم باقری در خصوص شرایط تیم ملی مصاحبه جالبی را با روزنامه خبرورزشی انجام داد.

او در این مصاحبه در خصوص آینده تیم ملی فوتبال کشورمان اظهار داشت: این اتفاق جدیدی در فوتبال کشورمان نیست. وقتی قرارداد یک مربی رو به تمام است حرف و حدیث ها پیش می آید و همه به دنبال سرمربی بعدی هستند. چند وقت دیگر رقابت های جام ملت های آسیا شروع می شود و زمانی که از  تیم ملی حمایت نمی‌شود و در چنین مسابقاتی نتیجه نگرفتیم به ایراد گرفتن و تهمت زدن شروع می‌کنند. به خاطر این مسائل بوده که هیچ وقت نتیجه نگرفته ایم. فدراسیون فوتبال هم باید تمام فکر و ذهنش تیم ملی باشد. یک بچه ۵ ساله هم می‌داند که فدراسیون فوتبال به دنبال سرمربی خارجی است.

وی افزود: در همه کشورهای دنیا برای فوتبال برنامه‌ریزی می‌کند ما هم ادعا می‌کنیم مثل آنها هستیم اما باید از آنها یاد بگیریم که فوتبال حرفه ای چیست. قطعا وقتی تیم ملی بازی دارد کل آن کشور پشت سر آن تیم هستند و از مربیان، بازیکنان و تیم ملی شان حمایت می‌کنند اما در مملکت ما همه چیز برعکس می شود. زمانی که تیم ملی بازی دارد کسی به تیم ملی نمی پردازد و وقتی نتیجه نمی‌گیرد همه دنبال مقصر می گردیم.

مصاحبه کریم باقری در تاریخ ۲۷ آذر ۱۳۸۹ در روزنامه خبرورزشی مشاهده می کنید.

خبرورزشی‌گردی| کریم باقری: یک بچه ۵ ساله هم می‌داند فدراسیون فوتبال به دنبال سرمربی خارجی است

نظر شما