شناسهٔ خبر: 59353369 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: تحلیل بازار | لینک خبر

وزیر راه و شهرسازی اعلام کرد

رشد ترددهای ریلی، هوایی و دریایی نسبت به سال گذشته

بذرپاش، وزیر راه و شهرسازی از افزایش ترددها در حوزه های ریلی، دریایی و هوایی مسافران نوروزی نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش بازار، مهرداد بذرپاش، وزیر راه و شهرسازی گفت: طرح نوروزی از ۲۴ اسفند سال ۴۰۱ آغاز شده و امروز نهمین روز اجرای این طرح است.

وی در ادامه افزود: تا پایان روز گذشته بیش از ۱ میلیون و ۸۰۰ هزار نفر از بنادر و سواحل جنوبی به جزایر مسافرت کردند که و این امار رشد بیش از ۶۳ درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته را نشان می‌دهد

بذرپاش تصریح کرد: در حوزه گردشگری دریاییهم بیش از ۶۳۴ هزار نفر از شناورهای تفریحی در سواحل شمال و جنوب استفاده کرده اند.

وزیر راه و شهرسازی اضافه کرد: بیش از ۶۵۷ هزار نفر از قطار و حمل و نقل ریلی برای مسافرت استفاده کرده اند که نسبت به مدت مشابه سال قبل بیش از ۲۰ درصد رشد داشته است.

وی با اشاره به مسافرت‌های هوایی گفت: بیش از یک میلیون و ۹۶ هزار مسافر از حمل و نقل هوایی چه به مقصد داخل و چه به مقصد خارج استفاده کرده اند که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۳ درصد رشد داشته است.

بذرپاش با بیان اینکه تا پایان روز گذشته بیش از ۱۷ میلیون تردد جاده‌ای ثبت شده، بیان کرد: بیش ۲ میلیون و ۶۰۰ هزار نفر با وسایل حمل و نقل عمومی مسافرت کرده اند.

نظر شما