شناسهٔ خبر: 59353306 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

۸۰۰ هزار مسافر از کمپ‌های نوروزی هلال احمر خدمت دریافت کردند

گرگان - ایرنا - معاون جوانان و دانشجویی سازمان جوانان جمعیت هلال احمر گفت: از آغاز طرح نوروزی در ۲۵ اسفند پارسال تاکنون بیش از ۸۰۰ هزار مسافر از خدمات کمپ‌های نوروزی این جمعیت استفاده کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایرنا سیدعلی منیری روز پنجشنبه در بازدید از پست ثابت خدمات بشردوستانه نوروزی هلال احمر یادمان شهید محمدرضا عسگری شهرستان بندرگز اظهار کرد: امسال بیش از ۱۲ هزار نفر از جوانان عضو این سازمان در پست‌های ثابت و سیار خدمات بشر دوستانه نوروزی کشور مشغول فعالیت هستند.

وی بیان کرد: برای ارائه این خدمات در سال جاری ۷۰۰ نقطه در کشور جانمایی شده است.

وی خاطرنشان کرد: پست‌های در نظر گرفته به ۲ صورت ثابت و سیار هستند که پست‌های ثابت در مبادی ورودی شهرها و مناطق گردشگری جانمایی شده و در پست‌های سیار نیروهای هلال احمر در پی درخواست‌ مردم به مکان‌های مورد نظر مراجعه کرده و خدمات لازم را ارائه می‌دهند.

معاون جوانان و دانشجویی سازمان جوانان جمعیت هلال احمر کشور گفت: در این پست‌ها آموزش‌های مهارت‌های کاربردی کمک‌های اولیه و ارائه آموزش نقاط پرخطر ارائه می‌شود.

وی افزود: پست‌های بشردوستانه نوروزی هلال احمر که جوانان عضو سازمان جوانان جمعیت هلال احمر کشور در آنها حضور دارند، تا ۱۴ فروردین ماه دایر است.

نظر شما