شناسهٔ خبر: 59353247 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

نماینده بوشهر، گناوه و دیلم:

قدم‌های محکمی برای حل مشکلات مردم برداشته می‌شود

بوشهر- نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی گفت: با جدیت موارد مد نظر مردم را پیگیری می‌کنیم تا قدم‌های محکمی برای حل مشکلات برداشته شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالکریم جمیری بعد از ظهر پنجشنبه در جمع خبرنگاران به مناسبت سال جدید اظهار داشت: مطالعه طرح توسعه بندر دیلم و بندر ریگ انجام شده که در سال جدید شاهد کلنگ زنی آن خواهیم بود که البته در سالی که گذشته کلنگ زنی طرح توسعه بندر گناوه و لایروبی بندر ریگ را داشتیم که می‌تواند برای فعالیت بازرگانی مردم منشأ خیر باشد.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی افزود: در شمال استان بوشهر نیز کلنگ‌زنی پروژه بزرگ صنعت فولاد را انجام شد و در کنار آن پیگیر پالایشگاه ۱۲۰ هزار بشکه‌ای نفت بودیم که موافقت آن گرفته شد و در حال حاضر مقدمات آغاز فرایند اجرایی آن در دست اقدام است.

وی گفت: موضوع شناورهای مسافری خارک به بوشهر و گناوه در دست پیگیری بود که خوشبختانه منابع آن تأمین شده و مراحل پایانی در حال طی شدن است.

جمیری یادآور شد: اعتبار قابل توجهی برای شبکه فاضلاب خارک تأمین شده که بزودی عملیات آن اجرایی می‌شود.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی گفت: مناقصه فاضلاب جنوب شهر بوشهر انجام شده که در تلاشیم عملیات اجرایی آن در سال جدید انجام شود.

وی تصریح کرد: در ابتدای سال با کمک دستگاه‌های اجرایی آنچه که باید انجام گیرد را مرور خواهیم کرد و با جدیت موارد را پیگیری می‌کنیم تا قدم‌های محکمی برای حل مشکلات مردم برداشته شود.

نظر شما