شناسهٔ خبر: 59353058 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

رئیس پلیس راهور گیلان:

بی‌احتیاطی خودروی سواری در رودبار جان یک نفر را گرفت

رودبار - رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی گیلان از وقوع یک فقره تصادف در شهرستان رودبار خبر داد و گفت: در این حادثه عابر پیاده ۵۰ ساله به دلیل شدت جراحات وارده در بیمارستان جان باخت.

صاحب‌خبر -

سرهنگ امیر طالبی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به حضور پرشور مسافران نوروزی به گیلان، اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت ۱۱۰ پلیس مبنی بر وقوع یک فقره تصادف جرحی در شهرستان رودبار، مأموران پلیس راهنمایی و رانندگی به محل حادثه اعزام شدند.

وی در ادامه با اشاره به بررسی‌های صورت گرفته از محل وقوع حادثه توسط مأموران پلیس راهنمایی و رانندگی، افزود: یک دستگاه سواری جک به علت سرعت غیرمجاز و عدم توجه به جلو با دو عابر پیاده ۵۰ و ۶ ساله برخورد می‌کند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان گیلان از فوت بانوی ۵۰ ساله در این تصادف خبر داد و اضافه کرد: مصدومان به بیمارستان انتقال و خانم ۵۰ ساله به دلیل شدت جراحات وارده در بیمارستان جان باخت و کودک ۶ ساله نیز جهت درمان تخصصی به بیمارستانی در شهرستان رشت منتقل شد.

سرهنگ طالبی، سرعت غیرمجاز را یکی از عوامل وقوع تصادفات مرگبار برشمرد و تصریح کرد: عدم توجه به قوانین راهنمایی و رانندگی به خصوص سرعت و سبقت غیرمجاز بسیار خطرآفرین است و موجب بروز خسارات و صدمات جبران ناپذیر جانی و مالی خواهد شد.

نظر شما