شناسهٔ خبر: 59353028 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

سرپرست معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی قم خبر داد؛

انجام ۸۰ مورد بازرسی از مراکز درمانی در طرح سلامت نوروزی قم

قم_ معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی قم از انجام بیش از ۸۰ مورد بازرسی از مراکز درمانی و پاراکلینیکی در طرح سلامت نوروزی دانشگاه علوم پزشکی قم خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، مجید محبی بعد از ظهر پنجشنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: طرح نظارتی ویژه ایام نوروز با حضور کارشناسان نظارت بر درمان معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی استان قم از ۲۹ اسفند ماه سال گذشته آغاز شده و این طرح تا پایان تعطیلات نوروز سال ۱۴۰۲ ادامه دارد.

سرپرست معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی قم بیان داشت: در طی این طرح مراکز درمانی و بیمارستان‌های خصوصی و دولتی، درمانگاه‌ها و مراکز پاراکلینیکی توسط کارشناسان نظارتی به صورت سرزده و مستمر نظارت و بازدید می‌شوند.

محبی گفت: از ابتدای آغاز طرح نوروزی تاکنون کارشناسان اداره امور آزمایشگاه‌ها و آزمایشگاه مرجع، بیش از ۲۰ بازدید از آزمایشگاه‌های خصوصی بیمارستانی و درمانگاهی انجام دادند.

وی ادامه داد: طی این مدت تعداد ۴۲ مورد بازدید و نظارت از سوی کارشناسان نظارت بر امور مطب‌ها و مراکز درمانگاهی و ۱۰ مورد نیز بازدید و نظارت بر اورژانس‌های بیمارستان‌ها و حضور پزشکان مقیم و آنکال در مراکز دانشگاهی و غیر دانشگاهی صورت گرفته است.

سرپرست معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی قانونی ادامه داد: طی این مدت از ۱۷ مرکز دندانپزشکی نیز بازدیدهای لازم به عمل آمده است.

نظر شما