شناسهٔ خبر: 59353005 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

قائم مقام ستاد اجرایی خدمات سفر قشم؛

۶ قایق غیرمجاز در قشم توقیف شد

قائم مقام ستاد اجرایی خدمات سفر قشم گفت: ۶ قایق غیرمجاز در حال سرویس دهی ناامین به گردشگران توقیف و به پارکینگ دریابانی منتقل شدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرآنلاین از قشم، حجت‌الاسلام محمدسعید آخوندی با اعلام این خبر افزود: حفظ سلامت گردشگران خط قرمز ستاد اجرایی خدمات سفر قشم است و در این زمینه هیچگونه مماشاتی وجود ندارد.

وی ادامه داد: از تمامی گردشگران خواهشمندیم برای حفظ سلامت خود، خانواده‌ و همسفرانشان از سوار شدن بر شناورهای غیرمجاز خودداری کنند.

قائم مقام ستاد اجرایی خدمات سفر قشم تصریح کرد: شناورهای مجاز در تمامی اسکله‌های گردشگری و سایت‌های ساحلی جزیره قشم فعال هستند و گردشگران می توانند با اطمینان خاطر از خدمات آنان بهره بگیرند و تجربه تفریحات دریایی لذت‌بخشی را در امنیت کامل داشته باشند.

گفتنی است، در آستانه نوروز ۱۴۰۲ یک خانواده بواسطه سوار شدن بر قایق‌های غیرمجاز و ناامین در معرض خطر غرق شدگی قرار گرفته بودند که با هوشیاری کمیته امداد و نجات ستاد اجرایی خدمات سفر قشم نجات یافته در سلامت کامل به ساحل بازگردانده شدند.

استفاده از شناورهای غیرمجاز بسیار زیان بار بوده و می تواند شادی سفرهای نوروزی را به کام گردشگران تلخ کند که هوشیاری مهمانان نوروزی و عدم استفاده از اینگونه شناورها مهمترین گام در مقابله با آن است.

46

نظر شما