شناسهٔ خبر: 59338779 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

برپایی نمایشگاه صنایع‌دستی در ۵۵ نقطه آذربایجان شرقی

تبریز- مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی آذربایجان شرقی از برپایی نمایشگاه صنایع‌دستی در ۵۵ نقطه استان طی نوروز ۱۴۰۲ خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، احمد حمزه زاده در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: با آغاز سال جدید، در ۵۵ نقطه استان نمایشگاه صنایع‌دستی به همت این اداره‌کل و همکاری شهرداری‌ها و منطقه آزاد ارس فعالیت خود را برای نمایش و فروش آثار هنرمندان آذربایجان آغاز خواهند کرد.

وی ادامه داد: طی ایام نوروز ۱۴۰۲ نمایشگاه‌های صنایع‌دستی به‌صورت ویژه در عمارت شهرداری، شهرداری‌های ۶ و ۷، پارک استاد گریمی مراغه‌ای، پلیس‌راه غربی تبریز، عوارضی بستان‌آباد و همچنین مسجد کبود، موزه سفال، خانه‌های تاریخی حریری و حیدرزاده و … در حال ارائه خدمات به گردشگران هستند.

حمزه زاده اظهار کرد: طی ایام نوروز ۱۴۰۲، گردشگران می‌توانند با سفر به ۲۱ شهرستان‌ و منطقه آزاد ارس، از ۶۰۰ غرفه برپا شده صنایع‌دستی بازدید کنند.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان شرقی همچنین از افزایش خودرو‌های امدادرسان در جاده‌های مواصلاتی استان خبر داد و اظهار کرد: در این جلسه که با حضور روسا و اعضای کمیته حمل و نقل و امدادرسانی استان برگزار شد، موضوعاتی همچون کمبود آمبولانس و خودروهای حمل متوفی در استان مورد بررسی و دستور لازم برای اقدام قرار گرفت.

حمزه زاده اضافه کرد: در راستای افزایش ضریب امنیت و اطمینان خاطر گردشگران، اقدامات لازم برای افزایش تعداد خودروهای امدادرسان در محورهای مواصلاتی استان در دستور کار قرار گرفت.

وی اظهار داشت: در تلاشیم تا برای ایجاد نوروزی بی خطر و با نشاط برای گردشگران استان، خدمات امدادی و نجاتی با استقرار نیروهای مربوطه در اقصی نقاط استان در کمترین زمان ممکن ارائه شود.

نظر شما