شناسهٔ خبر: 59327541 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

آغاز آخرین اردوی هروه رنار با سعودی‌ها

شوک بزرگ زنان فرانسه به فوتبال عربستان

اردوی مارچ تیم ملی عربستان آخرین حضور سرمربی مشهور فرانسوی خواهد بود که به تیمی در حوزه زنان خواهد پیوست.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، رسانه‌های فرانسوی ادعا می‌کنند که فدراسیون فوتبال فرانسه برای سرمربیگری هروه رنار در تیم زنان این کشور وارد مذاکرات بسیار پیشرفته‌ای با این سرمربی و همچنین فدراسیون عربستان شده‌ است.

هروه رنار در حال حاضر برای پایان دادن به رابطه‌اش با تیم ملی عربستان به صورت مثبت تلاش می‌کند و در صورتی که همه چیز خوب پیش برود، او سرمربی جدید تیم ملی زنان فرانسه خواهد شد. اگرچه قرارداد این سرمربی شناخته شده با تیم ملی عربستان هنوز معتبر است و رنار در این فیفادی با کیت عربستان رویت شد.

1834302

اگرچه رنار در ۲۴ و ۲۸ ماه مارچ یعنی طی روزهای آینده همین ماه در برابر ونزوئلا و بولیوی به دو بازی دوستانه با تیم ملی عربستان مشغول است اما تماشای بسیاری از مسابقات زنان را برای هدایت تیم زنان فرانسه آغاز کرده است. رنار آماده نوشتن لیست جدید برای فرانسوی‌ها است، تا اولین اردو را در اول آوریل آینده آغاز کند.

همچنین گفته می‌شود که رنار در صورت فسخ قراردادش با تیم ملی عربستان، دستیار فعلی‌اش، لوران بونادی را با خود در سفر به فرانسه همراه خواهد کرد.

البته این مربی فرانسوی به چنین مذاکرات و انتقال‌های سریع عادت کرده است. مشابه این اتفاق برای او در سال ۲۰۱۲ افتاد، چرا که دو ماه قبل از جام ملت های آفریقا سمت سرمربیگری زامبیا را پذیرفت.

1701905

هرو رنار روز دوشنبه به جده رسید و همراهی او با سبزپوشان سعودی این امید را برای هواداران این کشور به وجود آورده بود که عربستانی‌ها با این سرمربی فرانسوی ادامه خواهند داد اما اینطور که پیداست این آخرین اردو و واپسین روزهای حضور رنار در عربستان است.

ژان میشل اولاس، عضو فدراسیون فوتبال فرانسه در مصاحبه خود راجع به وضعیت مربوط به سرمربی فعلی عربستان سعودی توضیح داد: "می‌توانم بگویم که او در موقعیت خوبی قرار دارد. من هر روز تلفنی مثل بقیه با وی صحبت می‌کنم. البته نامزدهای متعددی وجود دارند چون اگر اوضاع خوب پیش نرفت نمی توانیم آمادگی نداشته باشیم اما تماس‌ها با رنار بسیار مثبت است."

1834303 گزارش روزنامه الریاضیه از حضور امروز رنار در اردوی عربستان

به گفته وی مذاکرات فسخ با عربستان سعودی به خوبی پیش می‌رود و او می‌خواهد اولین فهرست تیم زنان فرانسه را دو روز پس از بازی دوم عربستان در این فیفا دی تحویل دهد. به این ترتیب این آخرین اردوی عربستان با رنار خواهد بود!

نظر شما