شناسهٔ خبر: 59322022 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: حوزه | لینک خبر

هفت خدمت موزه فاطمی در ایام نوروز و ماه مبارک رمضان

حوزه/ نخستین موزه ایران و اولین موزه وقفی جهان با هزاران آثار موزه ای ارزشمند در ایام نوروز میزبان گردشگران، زائران و مجاوران حرم فاطمی خواهد شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری حوزه، موزه فاطمی در ایام نوروز ۱۴۰۲ و ماه مبارک رمضان با ویژه برنامه های متنوع به استقبال زائرین و مجاورین می‌رود.

بر اساس این گزارش: هفت خدمت در این ایام ارائه خواهد شد که اولین خدمت موزه، افزایش ۲ ساعته خدمات بازدید موزه در ایام نوروز بوده که از ساعت ۸ صبح الی ساعت ۱۸ عصر خواهد بود.

برگزاری نمایشگاه فصلی «بهار قرآن و عترت» با ارائه آثار قرآنی موزه فاطمی در صحن پیامبر اعظم(صلوات الله علیه و آله)، ارائه خدمات عکس یادگاری در موزه فاطمی، چیدمان سفره هفت سین موزه ای و صحنه های جالب در گنجینه های موزه چیدمان، روایتگری چیدمان جدید و محتواگری موزه فاطمی برای گروه های ایرانی و گردشگران غیر ایرانی با گفتمان مناسبتی، برگزاری مسابقه «هفت سین موزه ای » ویژه بازدید کنندگان حضوری موزه فاطمی با اهدای جوایز و متبرکات فاطمی، رونمایی از قرآن ها و آثارقرآنی نفیس موجود در موزه فاطمی در ماه مبارک رمضان و ارائه بلیط رایگان یا کارت تخفیف ویژه جهت بازدید از موزه فاطمی به قاریان و حافظان قرآن کریم و شرکت کنندگان در آیین های جمع خوانی قرآن بارگاه فاطمی در ماه رمضان از دیگر برنامه های موزه فاطمی می باشد.

نظر شما