شناسهٔ خبر: 59321372 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

تشریح اقدامات پایگاه شهیدصیادشیرازی حوزه ۱۵ام السلمه (س) سپاه امامت تبریز:

اشتغالزایی برای ۱۵۰ خانوار در رشته قالیبافی/ توزیع پنج هزار بسته معیشتی بین نیازمندان

اسعدی اشتغالزایی خانگی را یکی از مهمترین برنامه این پایگاه برشمرد و از اشغال زایی برای ۱۵۰ خانوار در رشته قالیبافی خبر داد وگفت: وام اشتغال به این عزیزان پرداخت شد.

صاحب‌خبر -

اشتغالزایی برای ۱۵۰ خانوار در رشته قالیبافی/ توزیع پنج هزار بسته معیشتی بین نیازمندان

سکینه اسعدی فرمانده پایگاه شهیدصیادشیرازی حوزه ۱۵ام السلمه (س) سپاه امامت تبریز در گفتگو با خبرگزاری بسیج در تشریح اقدامات این پایگاه، گفت:از زمان روز‌های اول وقوع زلزله در شهرستان خوی، خواهران بسیجی ما اعلام حضور کردند و این جهادگران کمک‌های نقدی و غیر نقدی مردم را جمع آوری و به این مناطق ارسال کردند.

وی افزود: جهادگران گروه "هلال" پایگاه شهیدصیادشیرازی حوزه ۱۵ام السلمه (س) سپاه امامت تبریز سه چهار روز در مناطق زلزله زده خوی حضور پیدا کردند و اقلام ضروری در قالب پوشاک و پتو وغیره را ارسال کردند، یک عزیزی از انگلیس با ما تماس گرفت و کمک مالی قابل توجهی داشت.

پایگاه شهیدصیادشیرازی حوزه ۱۵ام السلمه (س) سپاه امامت تبریز اشتغالزایی خانگی را یکی از مهمترین برنامه این پایگاه برشمرد و از اشغال زایی برای ۱۵۰ خانوار در رشته قالیبافی خبر داد و تصریح کرد: وام اشتغال به این عزیزان پرداخت شد.

اسعدی با اشاره به اقدامات فرهنگی و پرداختن به آسیب‌های اجتماعی را از دیگر برنامه‌های پایگاه شهیدصیادشیرازی حوزه ۱۵ام السلمه (س) سپاه امامت تبریز برشمرد و اضافه کرد: اقدامات خوبی در این رابطه ارائه شده است.

وی از فعالیت ۱۷ جهادگر به طور ثابت در گروه جهادی پایگاه شهیدصیادشیرازی حوزه ۱۵ام السلمه (س) سپاه امامت تبریز اشاره کرد و افزود: جهادگران ما بر محور محله اسلامی در ابعاد مختلف پای کار هستند.

اسعدی از توزیع پنج هزار بسته معیشتی خبر داد و اضافه کرد: این بسته‌ها از اول سال ۱۴۰۱ تا الآن بین نیازمندان توزیع شد و این حرکت ادامه دارد.

فرمانده پایگاه شهیدصیادشیرازی حوزه ۱۵ام السلمه (س) سپاه امامت تبریز ترمه دوزی و قالیبافی را از مشاغل مهم این منطقه برشمرد و اظهار داشت: کارنامه مهارت آموزی هم در این حوزه‌ها به متقاضیان ارائه شده است.

اسعدی خاطر نشان کرد: نشست‌های بصیرتی جهادتبیین را در قالب برنامه‌های فرهنگی در مناطق محروم اراده دادیم، در بحث سواد رسانه، عفاف وحجاب، کار‌های ابتکاری و دایربودن مهدکودک وپیش دبستانی درپایگاه و سبک زندگی اسلامی درمناطق محروم و محله اسلامی را انجام دادیم.

ت/2623

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما