شناسهٔ خبر: 59321331 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

نوروزگاه و نمایشگاه نوروزی ایلام افتتاح شد

مجید کیان

نوروزگاه و نمایشگاه نوروزی عرضه و فروش محصولات صنایع دستی و سوغات ایلام با حضور استاندار ایلام افتتاح شد.

صاحب‌خبر -

دکتر "حسن بهرام‌نیا"  امروز دوشنبه ۲۹ اسفند ماه در آئین افتتاح نوروزگاه و نمایشگاه نوروزی عرضه و فروش محصولات صنایع دستی و سوغات ایلام در محل قلعه والی شهر ایلام اظهار کرد: با تلاش های خوبی در رابطه با بازسازی محوطه شامل حوض، دیوار ورودی، نورپردازی و ایجاد فضای سبز قلعه والی شهر ایلام با متراژ دو هزار و ۳۰۰ متر با هدف ایجاد نشاط اجتماعی در دستور کار قرار گرفت.

وی اظهار کرد: برای بازسازی این پروژه از محل مسئولیت های اجتماعی شرکت نفت به میزان ۱۰ میلیارد ریال و از محل اعتبارات ملی نیز پنج میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است‌.

دکتر بهرام نیا افزود: تغییر و تحول صورت گرفته در این مدت منجر به فراهم کردن مکانی شاداب و با نشاط برای مردم شده است و از خدمات صورت گرفته در این مکان تقدیر می شود.

نماینده عالی دولت در استان ادامه داد: برپایی این نمایشگاه ها با توجه به ورود مسافران نوروزی به استان بسیار ارزشمند است که از طریق آن سنت، فرهنگ، صنایع و تاریخ مردم استان در معرض نمایش گردشگردان قرار می گیرد تا با هویت مردم این استان آشنا شوند و با خاطره خوب از استان خارج شوند.

بهرام‌نیا افزود: ایلام دارای آثار باستانی و تاریخی، مراکز مذهبی و فرهنگی زیادی است که با معرفی آنها به مسافران می‌توان هم از این فرصت برای شناساندن ظرفیت های استان  استفاده کرد و هم تحولی در اقتصاد استان صورت گیرد.

وی با بیان اینکه اماکن گردشگری استان ایلام آماده پذیرایی از مهمانان نوروزی هستند، گفت:  خدمات دهی به مسافران نوروزی تا پایان تعطیلات نوروز ادامه دارد.

انتهای پیام 

نظر شما