شناسهٔ خبر: 59321143 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

مدیرکل آموزش و پرورش بوشهر:

۳۰۰ مدرسه استان بوشهر برای اسکان مسافران نوروزی آماده شد

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: ۳۰۰ مدرسه استان بوشهر برای اسکان مسافران نوروزی آماده شده است.

صاحب‌خبر -

۳۰۰ مدرسه استان بوشهر برای اسکان مسافران نوروزی آماده شد

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، علی موحدی صبح دوشنبه در جلسه شورای معاونین با محوریت اسکان مهمانان نوروزی اظهار داشت: آموزش و پرورش باید با یک برنامه هدفمند و منسجم حرکت کند تا رشد صورت بگیرد و نظام تعلیم و تربیت به معلمان با انگیزه و پر تلاش نیاز دارد.

وی با بیان اینکه استان بوشهر از لحاظ شرایط آب و هوایی و موقعیت جغرافیایی مقصد مسافران و گردشگران زیادی است، گفت: نگاه ما به ستاد اسکان، خدماتی و رفاهی است و هیچ گونه نگاه درآمدی وجود ندارد و ما معتقدیم فرهنگیان و مردم باید تکریم شوند.

تکریم فرهنگیان

موحدی با اشاره به اینکه در راستای حقوق شهروندی پایگاه‌های اسکان باید ایمنی و پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند، افزود: تعداد ۳۰۰ مدرسه با ۲ هزار ۲۲۵ کلاس درس آماده شده است و ۸۰ مدرسه با ۵۰۰ کلاس درس نیز در محل ذخیره قرار دارد تا در شرایط نیاز، به مسافران خدمات ارائه شود.

وی با بیان اینکه تمامی فعالیت‌ها از طریق سامانه اسکان صورت می‌گیرد، ادامه داد: با توجه به اینکه عید نوروز با ماه رمضان مقارن شده است رعایت شئونات اسلامی باید سر لوحه قرار بگرید.

موحدی اضافه کرد: پذیرش از طریق مراجعه حضوری در ستاد‌های اسکان در همه شهرستان‌ها و مناطق استان و یا اینترنتی امکان پذیر است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر بیان کرد: تکریم فرهنگیان باید در رأس امور باشد و امنیت مدارس از حیث آتش سوزی، مصرف آب، تجهیزات، بهداشت فردی و محیط اهمیت بالایی دارد و نظارت‌ها باید با جدیت صورت بگیرد.

تقویت فعالیت‌های فرهنگی

موحدی اضافه کرد: برای اولین بار اداره کل آموزش و پرورش استان و شهرستان بوشهر در دو نقطه از ساحل، در ایام نوروز فعالیت فرهنگی انجام خواهند داد.

وی عنوان کرد: دولت مردمی ایران قوی و وزیر آموزش و پرورش با شجاعت لایحه رتبه بندی را به قانون تبدیل نمود؛ لذا هر کاری در اجرا ضعف‌های خود را نشان می‌دهد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر با بیان فرهنگیان حق اعتراض دارند، گفت: مجموعه وزارت آموزش و پرورش به دنبال حل این موضوع است و ما نیز در جبهه مخالف هیچ معلمی قرار نداریم بلکه در کنار یکدیگر هستیم و خود را موظف به پیگیری مشکلات فرهنگیان می‌دانیم.

انتهای پیام/

نظر شما