شناسهٔ خبر: 59321078 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: آفتاب | لینک خبر

نماینده مجلس: هنوز، حقوق فرهنگیان «پرداخت نشده»/ وزیر آموزش و پرورش استعفا دهد

خبرگزاری ایلنا

کوچکی‌نژاد گفت: هنوز حقوق فرهنگیان پرداخت نشده است و دولت وعده داده بود که در بحث رتبه‌بندی هم معوقات و هم رتبه‌بندی سال ۱۴۰۱ معلمان را پرداخت کند اما متاسفانه علیرغم اینکه همه دستگاه‌ها تا الان پرداختی به کارکنان خود داشتند، هنوز حقوق معلمان پرداخت نشده است.

صاحب‌خبر -
آفتاب‌‌نیوز :

جبار کوچکی‌نژاد نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به عدم پرداخت حقوق فرهنگیان تا امروز ۲۹ اسفند که آخرین روز سال ۱۴۰۱ است، گفت: با توجه به اینکه به آخرین روز سال رسیدیم و سال دارد تمام می‌شود، هنوز حقوق فرهنگیان پرداخت نشده است و دولت وعده داده بود که در بحث رتبه‌بندی هم معوقات و هم رتبه‌بندی سال ۱۴۰۱ معلمان را پرداخت کند اما متاسفانه علیرغم اینکه همه دستگاه‌ها تا الان پرداختی به کارکنان خود داشتند، هنوز حقوق معلمان پرداخت نشده است.

وی ادامه داد: این یعنی هم رتبه‌بندی را به کام فرهنگیان تلخ کردند، این نوع رفتار و عملکرد دولت، واقعا فرهنگیان را عصبی کرده است. متاسفانه دولت برخلاف شعاری که می‌دهد و حرفی که مطرح می‌کند، عمل کرده و در عمل یک مسیر متضاد با آن حرف و وعده را در پیش می‌گیرد.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس تاکید کرد: به اعتقاد من وزیر آموزش و پرورش امروز باید به هیات دولت برود و یا حقوق فرهنگیان را بگیرد یا استعفاء خود را تقدیم رئیس‌جمهور کند

برچسب‌ها:

نظر شما