شناسهٔ خبر: 59320686 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی:

۸۷ جایگاه عرضه سوخت در قم آماده خدمات‌رسانی به مسافران است

قم- ایرنا- مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه قم گفت: ۸۷ جایگاه عرضه سوخت که ۲ مورد از آن امروز شروع به فعالیت کرد، آماده خدمات‌رسانی به شهروندان و مسافران نوروزی است.

صاحب‌خبر -

محمدرضا حصیری روز دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا، افزود: پس از چند سال رکود، امسال چهار جایگاه عرضه سوخت به سامانه جایگاه‌داران در قم اضافه شد و تعداد جایگاه‌های استان به ۸۷ پمپ‌بنزین افزایش یافت.

وی اضافه کرد: یکی از جایگاه‌هایی که امروز آغاز به فعالیت کرد، در خیابان جمهوری و در مجاورت بلوار مرجعیت قرار دارد که با توجه به حساسیت منطقه‌ای و نیاز به پمپ‌بنزین در آن محدوده، از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی ادامه داد: در حال حاضر ۸۷ جایگاه عرضه سوخت با بیش یک‌هزار و ۵۰ نازل در استان قم فعال است و شامل ۲۲ جایگاه تک منظوره سی ان جی، ۲۰ جایگاه ۲ منظوره فرآورده‌های نفتی و ۴۵ جایگاه عرضه فرآورده بنزین و نفت گاز است.

حصیری تصریح کرد: با وجود فراز و نشیب‌هایی که امسال مواجه شدیم، بدون تغییر در زیرساخت عملیاتی بیش از ۳۰ درصد عرضه مازاد فرآورده‌های نفتی نسبت به سال گذشته در استان قم صورت گرفت که بیانگر تلاش مضاعف همکاران است.

وی بیان کرد: در آستانه سال جدید وضعیت جایگاه‌های پخش فرآورده‌های نفتی به روزرسانی شد و از ۱۰ روز گذشته با هدف ارائه خدمات مطلوب به همشهریان و مسافران، بازرسی‌های مناسبی از لحاظ فنی، کمی و کیفی جایگاه‌ها و نازل‌ها صورت گرفت.

به گفته وی، در این بازرسی‌ها وضعیت خدمات عمومی، سرویس‌های بهداشتی و نمازخانه‌های جایگاه‌های عرضه بنزین نیز بررسی شد تا در تعطیلات نوروز خدمات مناسبی به زائران و شهروندان ارائه شود.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه قم خاطرنشان کرد: شماره ۰۹۶۲۷ سامانه وزارت نفت و شماره‌های بازرسی منطقه‌ای و استانی که در جایگاه‌ها نصب شده، آماده پاسخگویی به نارضایتی مردم و یا عدم ارائه خدمات از سوی جایگاه‌داران است.

نظر شما