شناسهٔ خبر: 59320672 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

استاندار زنجان:

مشارکت مردم درفعالیت‌های اجتماعی موجب مردمی سازی حاکمیت می‌شود

استاندار زنجان گفت: مشارکت شهروندان در فعالیت‌های مختلف اجتماعی موجب اعتمادسازی، تقویت حرکت دولت و مردمی سازی حاکمیت می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر، محسن افشارچی روز دوشنبه در بازدید از پست خدمات بشردوستانه جمعیت هلال احمر زنجان، افزود: جمعیت هلال احمر در سطح استان زنجان در ارائه خدمات به هموطنان در بخش‌های مختلف موفق عمل کرده و یکی از نمادهای به کارگیری مردم و مردمی سازی حاکمیت با استفاده از داوطلبان است.

وی خاطرنشان کرد: به کارگیری مردم در امور مختلف اجتماعی و خدماتی که از سوی هلال احمر انجام می‌شود، بسیار مهم و حائز اهمیت است.

استاندار زنجان چگونگی به کارگیری مردم در امور مختلف و برنامه‌های حاکمیتی را یکی از مشکلات و دغدغه‌های موجود بیان کرد و گفت: جمعیت هلال احمر در بخش‌های مختلف امدادی، جوانان و داوطلبان اعضای افتخاری زیادی دارد و این مفهوم پیشرفته‌ای است که در هلال احمر به طور برجسته نمود دارد.

افشارچی ابراز امیدواری کرد: همه داوطلبان جمعیت هلال احمر استان زنجان در بخش‌های مختلف موفق عمل کنند و همواره سربلند باشند.

استاندار زنجان همراه با معاون هماهنگی امور عمرانی، معاون سیاسی، مدیر کل مدیریت بحران استانداری، مدیر کل میراث فرهنگی و گردشگری استان زنجان و نیروهای نظامی و انتظامی از بیست و سومین پست خدمات بشردوستانه حوزه جوانان جمعیت هلال احمر زنجان بازدید کرد.

همچنین استاندار زنجان به پویش بهرفت هلال احمر که با هدف بهبود رفتارهای ترافیکی راه اندازی شده، پیوست.

نظر شما