شناسهٔ خبر: 59320632 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: گیمفا | لینک خبر

کوین هارت از فیلم Jumanji 4 و همکاری بیشتر با دوئین جانسون می‌گوید

علی محمدپناه

صاحب‌خبر -

کوین هارت در مصاحبه جدیدش از وضعیت ساخت فیلم Jumanji 4 و همچنین همکاری‌های بیشتر با دوئین جانسون گفته است.

دوئین جانسون و کوین هارت از جمله بازیگرانی هستند که تاکنون همکاری‌های متعددی با یکدیگر داشته‌اند و حالا بنابر گفته کوین هارت، این دو بازیگر در حال صحبت درباره همکاری‌های بیشتر در آینده هستند. از کوین هارت روی فرش قرمز مراسم اسکار ۲۰۲۳، درباره همکاری مجددش با دوئین جانسون سوال شد.

کوین هارت نیز در پاسخ به این سوال اظهار داشته که او و دوئین جانسون درباره ساخت چندین ایده با یکدیگر صحبت کردند و یکی از پروژه‌های احتمالی آینده آن‌ها نیز احتمالا فیلم جومانجی ۴ (Jumanji 4) خواهد بود. کوین هارت اظهار داشته:

ما باید این کار را به زودی انجام بدهیم. من چند روز پیش با دوئین صحبت کردم و در حال حاضر نیز ایده‌هایی در نظر داریم که البته یکی از آن‌ها نیز فیلمی دیگر از فرنچایز «جومانجی» است. ما فعلا در حال صحبت هستیم و باید ببینیم این فیلم آخرین حضور ما در این فرنچایز خواهد بود یا خیر. ما قرار است آخرین همکاری بسیار بزرگ و جذابی را با یکدیگر داشته باشیم، چیزی که بتوانیم به عنوان آخرین فیلم دوتایی خودمان از آن یاد کنیم.

کوین هارت در ادامه صحبت‌های خودش گفته که فیلم «جومانجی ۴» ممکن است پایان همکاری آن‌ها نباشد و شاید فیلم یا فرنچایز بزرگ دیگری آخرین اثر این دو بازیگر با هم را رقم بزند. با این حال، او تأکید کرده که همه این‌ها هنوز در مرحله صحبت و گفتگو بودند.

منبع: comingsoon

نظر شما