شناسهٔ خبر: 59320497 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: قدس آنلاین | لینک خبر

محمدرضا حسینیان: برای دومین سال پیاپی، افتخار اجرای برنامه تحویل سال حرم امام رضا (ع) را دارم

محمدرضا حسینیان، مجری معروف تلویزیون از اجرای برنامه تحویل سال حرم مطهر امام رضا (ع) برای دومین سال پیاپی خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش قدس خراسان، محمدرضا حسینیان را با برنامه نوستالژیک سیمای خانواده می شناسیم؛ برنامه ای که این مجری توانمند هرروز در شبکه اول سیما، بخشی از اجرای آن را بر عهده دارد. او اما در یک سال گذشته علاوه بر برنامه های روتین تلویزیون، اجرای برنامه های حرم مطهر رضوی در تلویزیون را بر عهده داشته است.

این مجری سرشناس در گفت و گو با خبرنگار فارس در مشهد اظهار کرد: از حدود یک سال پیش برنامه موفقی را با همکاری صدا وسیما و آستان قدس رضوی به نام «تشرف» داشتیم که برنامه پرمخاطبی بود و تمام شد. من در ابتدای سال ۱۴۰۱ افتخار این را داشتم که به عنوان مجری حرم مطهر امام رضا (ع) در برنامه تحویل سال حضور داشته باشم و امسال هم برای دومین سال پیاپی این افتخار را کسب کردم.

وی افزود: آن طور که مطلع شده ام ویژه برنامه بسیار خوبی را طراحی کرده اند. این مراسم از اذان مغرب به افق مشهد شروع می شود و صدا و تصویر آن تا لحظه تحویل سال در تمامی صحن و سرای حرم امام رضا (ع) پخش می شود.

نمی توانیم به سال ۱۴۰۱ برچسب عالی یا فوق العاده بزنیم

محمدرضا حسینیان درباره سالی که گذشت، گفت: اگرچه رویدادها در بیرون ممکن است به عالی، خوب و بد تقسیم بشود اما من بیشتر اهل احوالات درونی هستم. بعید می دانم که به سال ۱۴۰۱ بتوانیم برچسب عالی یا فوق العاده بزنیم. چون تحولات عجیب و غریبی داشتیم ولی من سعی کردم خودم را با مدیریت ورودی های ذهن، روح، گوش، چشم، همنشین و... مدیریت کنم و سال خوبی داشتم. آرزو می کنم سال آینده هم سال بهتری برای همه مان باشد.

وی اضافه کرد: نقطه ضعفم در یک سال گذشته این بود که نتوانستم برای هم وطنانم کار بزرگی انجام بدهم. احساس می کنم خوشبختی یک تلفن است و دو سر دارد. اگر تنها شما تلفن داشته باشید، نمی توانید از وسیله در دست تان استفاده کنید و خوشبختی هم این گونه است. وقتی حال دیگران خوب نیست، نمی توانید احساس خوشبختی کنید.

مجری سینمای خانواده و برنامه های حرم رضوی ادامه داد: در یک سال گذشته تلاش کردم خیلی تحت تاثیر اتفاقات قرار نگیرم و اگر نتوانستم آبی بر آتشی بریزم حداقل بنزین هم نریختم تا آتش را شعله ور نکرده باشم. این باعث شده از سالی که گذشت، رضایت داشته باشم.

نظر شما