شناسهٔ خبر: 59319941 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

یوسوا کیمیش: وقتی 1-0 پیش می‌افتید، این باید برای کسب سه امتیاز کافی باشد

مهدی ابراهیمی

یوسوا کیمیش از عملکردشان مقابل بایرلورکوزن انتقاد کرده است

صاحب‌خبر -

در چارچوب هفته بیست و پنجم بوندسلیگا، بایرن مونیخ در بای آرنا مقابل بایرلورکوزن با نتیجه 2-1 شکست خورد و صدر جدول را به بروسیا دورتموند واگذار کرد.

طرفداری | به نقل از اسکای، یوسوا کیمیش در مصاحبه پس از بازی از عملکردشان مقابل بایرلورکوزن انتقاد کرده و اعتقاد دارد باید برتری 1-0 خود را پس از گلی که در نیمه اول به ثمر رساند، حفظ می‌کردند و نه اینکه کامبک بخورند. کیمیش درباره شکست مقابل لورکوزن، گفت: 

امروز در بسیاری از زمینه‌ها به اندازه کافی خوب نبودیم. با این حال، با برتری 1-0 (در نیمه اول) به رختکن رفتیم. احساس می‌کنم در نیمه دوم عملکرد بهتری داشتیم اما سپس بازی را با دو پنالتی آزار دهنده واگذار کردیم. در مجموع، فکر می‌کنم شایسته پیروزی نبودیم. من هیچ چیز مثبتی در عملکرد امروزمان نمی‌بینم.

کیمیش در ادامه افزود: 

ایجاد 10 موقعیت گل خوب در هر بازی، دشوار است. وقتی 1-0 پیش می‌افتید، این باید برای به دست آوردن سه امتیاز کافی باشد. ما دو یا سه موقعیت خوب نیز در نیمه دوم داشتیم. لورکوزن موقعیت‌های زیادی برای رسیدن به گل نداشت. موقعیت‌های هر دو طرف به نسبت کم بودند.

کیمیش در مورد تعطیلات بازی‌های ملی: 

درباره خیلی چیزها پس از تعطیلات بازی‌های ملی تصمیم گیری خواهد شد. ما با دورتموند، دو بار با فرایبورگ و دو بار با منچسترسیتی، بازی داریم. سپس خواهیم دید که در چه موقعیتی قرار گرفته‌ایم.

 

نظر شما