شناسهٔ خبر: 59317107 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

معاون سیاسی استانداری لرستان: فرهنگ ایثار و شهادت  اوج اقتدار انقلاب است

خرم‌آباد - ایرنا - معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان گفت: فرهنگ ایثار و شهادت همواره انقلاب اسلامی را در نقطه اوج و اقتدار نگه داشته است.

صاحب‌خبر -

به گزارش روز دوشنبه ایرنا، از روابط عمومی استانداری لرستان ، "مجید منعمی" در مراسم تجلیل از خادمین شهدا اظهار کرد: نقطه اوج فرهنگ ایثار و شهادت واقعه کربلاست و این فرهنگ ادامه خواهد داشت و آنچه تمام می شود افرادی هستند که خود را از موضوعات ایثار و شهادت جدا می کنند.

منعمی ضمن تاکید بر اهمیت خدمت گذاری به خانواده شهدا،جانبازان و ایثارگران افزود: خدمت گذاری به خانواده ایثارگران کاری بسیار ارزشمند است و نمی‌توان ارزش آن را محاسبه کرد و فهم این ماجرا یک سری مقدمات ذهنی را می طلبد.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان همچنین گفت: عموم مردم و مسوولین باید ببینند و بدانند که این رویکرد، رویکرد کلان دولت است و باید به خوبی به آن پرداخته شود.

منعمی ضمن تقدیر و تشکر از خانواده معظم شهدا جانبازان و ایثارگران، ابراز امیدواری کرد که در این مسیر ثابت قدم بوده و ادامه دهنده راه این عزیزان باشیم .

منعمی بر پیگیری و انجام تبدیل وضعیت فرزندان شاهد و ایثارگر در دستگاههای دولتی و ضرورت تجمیع اطلاعات و تسریع در ایجاد بانک اطلاعاتی تاکید کرد و خواستار علت عدم انجام این موضوع در برخی از دستگاهها شد.

نظر شما