شناسهٔ خبر: 59316684 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

ژاوی جواب اعتراض آنچلوتی را داد: شگفت زده شدم!

ژاوی در واکنش به گل جنجالی بارسا تاکید کرد که با وجود VAR خیالش از هر بابت راحت است.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا در یک دیدار جنجالی و پربرخورد با نتیجه 2-1 رئال مادرید را شکست داد تا فاصله خود را با این تیم به 12 امتیاز افزایش داده و در آستانه فتح لالیگا قرار بگیرد. در این دیدار یک گل رئال به کمک VAR مردود اعلام شد که اعتراض شدید اعضای این تیم را به همراه داشت؛ اعتراضی که به کنفرانس مطبوعاتی بعد از بازی هم کشیده شد.

مارکو آسنسیو در دقیقه 75 پاس دنی کارواخال را در محوطه جریمه به گل تبدیل کرد. اما این گل به علت اینکه ستاره رئال تنها چند سانتی‌متر جلوتر از مدافع حریف بود مردود اعلام شد تا خشم کارلو آنچلوتی و شاگردانش برانگیخته شود.

سرمربی رئال با تاکید به اینکه گل تیمش در حالت صحیح به ثمر رسیده اعلام کرد تصمیم داور در مردود اعلام کردن آن جای تردید بسیاری دارد. با این وجود اما ژاوی هرناندز چنین نظری ندارد و به شدت از تصمیم داور حمایت می کند.

1834056

سرمربی بارسلونا بعد از بازی با رئال مادرید و زمانی که متوجه اعتراضات سرمربی حریف شد در جمع خبرنگاران گفت:"آفساید کاملا واضح بود و من از اظهارات او تعجب می کنم. نتیجه هم کاملا عادلانه بود و جای بحثی برای اینکه آفساید بود یا نه وجود ندارد."

او با اشاره به کارایی بالای فناوری داور ویدیویی گفت: "بدون VAR کار خیلی سخت است. به همین دلیل است که VAR  را قلبا دوست دارم. همه چیز در حال حاضر در حالت ناعادلانه قرار دارد. به خصوص در تصمیم گیری های حساسی چون آفساید استفاده از VAR ناگزیر است. من امروز از اظهارات آنچلوتی شگفت زده شدم. برخلاف خطای هند، تشخیص این مرحله خیلی سخت نیست. به هر حال یا آفساید اعلام می شود و یا نمی شود."

نظر شما