شناسهٔ خبر: 59316636 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

مجموعه مستند یکی از میان جمع برنامه شبکه افق در ماه رمضان

مجموعه مستند یکی از میان جمع از سال 1390 به تهیه‌کنندگی مهدی محمدخانی تا امروز به نمایش سبک زندگی ایرانی اسلامی از شبکه افق سیما پرداخته است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس، یکی از میان جمع از شمال تا جنوبگان و از شرق تا غرب ، به شهرهای مختلف ایران عزیزمان سفر می‌کند و در سطوح مختلف جامعه با لحنی صمیمی مخاطب را همراه با فعالیت افرادی هم‌رنگ و قواره خودمان قرار می‌دهد. آنان در کنار زندگی شخصی‌شان اقدامی نیکو برای زیباتر شدن احوال جامعه و افراد پیرامون خودکرده‌اند. شاید این افراد نیز مانند بخش کثیری از مردم می‌توانستند از کنار کژی‌ها بگذرند و همراه روزمرگی‌ها شوند اما بی بهانه ایستاند و در حد توانشان نقشی را ایفا کردند و یکی‌یکی از میان جمع این مجموعه شدند.

امیر نصیری مستندساز و کارگردان مجموعه مستند یکی از میان جمع با اشاره به اینکه ما سعی کردیم با حفظ شاکله کلی اثر، در هر سری از ارتقاء بصری جهت احترام به نگاه مخاطب بهره‌مند شویم و محتوا را فارغ از اغراق و گروگیری احساس ، مشوقانه و محترمانه تقدیم نگاه بیننده کنیم و نتیجه‌گیری را به عهده ایشان بگذاریم با این امید که درمیان قیل‌وقال زندگی امروز باعث ایجاد درنگ و تأملی گردیم و از این اندک‌اندک‌ها به دریایی از مهربانی و مسئولیت‌پذیری برسیم که همواره در دین مبین اسلام و احادیث معصومین و ائمه اطهار سلام‌الله علیها به احسان و عمل خیر تأکید شده است .

سری جدید مجموعه مستند یکی از میان جمع به تهیه‌کنندگی مهدی محمدخانی و کارگردانی امیر نصیری و مصطفی کرمی پنجشنبه و جمعه‌ها ساعت 19:30در ایام ماه مبارک رمضان 1402 از شبکه افق سیما پخش خواهد شد .

پایان پیام/

نظر شما