شناسهٔ خبر: 59316609 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

شادی معنی‌دار آسنسیو بعد از گل جنجالی ال‌کلاسیکو

خوشحالی معنی‌دار مارکو آسنسیو بعد از باز کردن دروازه رئال مادرید دوام زیادی نداشت اما پیام مهمی داشت.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، کارلو آنچلوتی در دقیقه 66 ال‎‌کلاسیکوی امشب سه تعویض انجام داد که یکی از آنها ورود مارکو آسنسیو به زمین بود؛ بازیکنی که تنها چند دقیقه بعد موفق به گلزنی شد و داور آن را مردود اعلام کرد.

1834032

آسنسیو که بار دیگر به عنوان یار تعویضی برای رئال به زمین آمده بود 5 دقیقه بعد از ورود به زمین پاس دنی کارواخال را به گل دوم تیمش تبدیل کرد اما بعد از بازبینی صحنه در VAR، این گل پذیرفته نشد.

ستاره رئال در لحظه ارسال پاس کارواخال فقط کمی از مدافع بارسا جلوتر بود اما همین چند سانتی متر باعث شد تا در اوج بدشانسی گل او مردود اعلام شود.

آسنسیو بعد از گلزنی و بی خبر از تصمیم داور شادی گل خود را با نشان دادن لوگوی رئال مادرید انجام داد. منظور ستاره رئال از این کار تاکید به تمایلش برای ادامه همکاری با کهکشانی داشت.

1834033

قرارداد آسنسیو در پایان فصل با رئال به پایان می‌رسد و پیشنهاد اولیه باشگاه برای تمدید دور از انتظار او بود و شایعاتی در خصوص انتقال احتمالی او به بارسلونا مطرح شده است. ستاره خط حمله رئال اما در واکنش به این شایعات لوگوی رئال مادرید را با دست نشان داد تا نشان دهد مادرید همچنان خانه اوست.

نظر شما