شناسهٔ خبر: 59316593 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: اکونیوز | لینک خبر

برنامه های مسجد مقدس جمکران برای رفاه حال زائران نوروزی

اقتصاد ایران: قم- معاون خدمات زائران مسجد مقدس جمکران برنامه های این مسجد برای رفاه حال زائران نوروزی را تشریح کرد.

صاحب‌خبر -

ابراهیم صدوقی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: به منظور رفاه حال زائران فضای شبستان امام حسن عسکری (ع) مسجد مقدس جمکران به وسعت ۷ هزار مترمربع به استراحت بانوان اختصاص یافته است.

معاون خدمات زائران مسجد مقدس جمکران بیان داشت: شبستان‌های دیگر مسجد مقدس مقدس جمکران نیز در ایام نوروز سال ۱۴۰۲ برای استراحت آقایان در نظر گرفته شده است.

صدوقی افزود: پارکینگ شماره ۴ مسجد مقدس جمکران نیز برای اسکان خانواده‌ها در نظر گرفته شده است و افراد فقط در همین پارکینگ می‌توانند چادر برپا کنند.

وی با اشاره به استقرار برخی مواکب برای ارائه خدمات پذیرایی به زائران در مسجد مقدس جمکران اظهار داشت: تعدادی از مواکب در باب‌الرضا (ع)، باب‌الشهادت و باب‌المعصومه (س) برپا می‌شود که به صورت شبانه روزی به زائران خدمات دهی انجام می‌دهند.

صدوقی همچنین بیان داشت: در ایام عید نوروز که مصادف با ماه مبارک رمضان نیز می‌باشد برنامه‌های مختلف فرهنگی با محور موضوع مهدویت تدارک دیده شده است.

معاون خدمات زائران مسجد مقدس جمکران با اشاره به برگزاری مراسم سال تحویل در مسجد مقدس جمکران ابراز داشت: آئین تحویل سال در صورت شرایط مناسب جوی در صحن جامع مهدوی (عج) برگزار می‌شود و برنامه‌های مختلفی از جمله شعرخوانی، مداحی و سخنرانی پیش بینی شده و در پایان نیز سخنان نوروزی رهبر معظم انقلاب برای زائران پخش خواهد شد.

برچسب‌ها:

نظر شما