شناسهٔ خبر: 59316373 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

بانوی پیر برنده دربی ایتالیا/ اینتر جایگاهش را از لاتزیو پس نگرفت!

تهران- ایرنا- یوونتوس در حساس‌ترین دیدار هفته بیست و هفتم سری‌آ برابر اینتر به پیروزی رسید.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، استادیوم جوزپه مه‌آتزای میلان از ساعت ۲۳ یکشنبه شب میزبان حساس‌ترین بازی هفته بیست و هفتم سری‌آ دربی ایتالیا و نبرد اینتر و یوونتوس بود.

اینتر با توجه به برد لاتزیو با یک رده سقوط با ۵۰ امتیاز در رده سوم قرار گرفته بود و برای بازگشت به رده دوم به سه امتیاز این بازی خانگی احتیاج داشت، در سوی دیگر یوونتوس هم که با وجود کسر امتیاز توانسته شانس‌ کسب سهمیه اروپایی را زنده نگه دارد، با ۳۸ امتیاز در رده هفتم قرار گرفته بود.

در شروع دربی ایتالیا، این اینتر بود که با در اختیار داشتن مالکیت بیشتر توپ، بازی برتری نسبت به یووه به نمایش گذاشت، با این حال بازی هجومی اینتری‌ها سبب نشد تا دروازه وویژیک شزنی به سختی تهدید شود.

بانوی پیر برنده دربی ایتالیا/ اینتر جایگاهش را از لاتزیو پس نگرفت!

در طرف مقابل این یووه بود که با استفاده از تک موقعیت‌ها خطرناک ظاهر شد و در دقیقه ۲۳ بود که فلیپ کاستیچ توانست دروازه آندره اونانا را باز کند و یوونتوس را یک بر صفر پیش بیندازد. این گل در جریان حمله مشکوک به خطای هند بود اما پس از پنج دقیقه بررسی VAR، گل سالم اعلام شد و نیمه اول با همین تک گل به سود شاگردان آلگری به پایان رسید.

در شروع نیمه دوم با وجود فشار اینتر برای زدن گل مساوی اما تلاش شاگردان اینزاگی نتیجه‌ای در برنداشت تا در نهایت یووه با همان تک گل نیمه اول مقابل اینتر به پیروزی برسد و برنده دربی ایتالیا لقب بگیرد.

یووه با برد ۴۱ امتیازی شد اما در همان رده هفتم باقی ماند.اینتر هم با توجه به شکست ۵۰ امتیازی ماند. اینتری‌ها که ساعاتی قبل از این مسابقه با توجه به برد لاتزیو یک رده سقوط کرده بودند، امیدوار بودند با پیروزی مقابل یووه، جایگاه دومی را پس بگیرند اما این‌ اتفاق نیفتاد تا شاگردان اینزاگی‌ هفتم ببست و هفتم را با با یک رده سقوط و قرار گرفتن در رده سوم به پایان برسانند.

نظر شما