شناسهٔ خبر: 59314608 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: فردا | لینک خبر

عملیات ضد صهیونیستی در نابلس +عکس

عملیات ضد صهیونیستی در نابلس و زخمی شدن۳ شهرک‌نشین

صاحب‌خبر -

 منابع رسانه‌ای از یک عملیات مقاومتی در شهرک «حواره» در جنوب نابلس و زخمی شدن سه صهیونیست در پی این عملیات خبر دادند.

به نقل از خبرگزاری فلسطینی شهاب، یک فلسطینی عصر امروز یکشنبه در پاسخ به جنایات روزانه رژیم صهیونیستی، اقدام به تیراندازی به سمت خودروی حامل شهرک نشینان تندرو صهیونیست در شهرک حواره در جنوب نابلس کرد.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی اعلام کردند که سه شهرک نشین در این عملیات ضد صهیونیستی زخمی شده‌اند که وضعیت جسمانی یکی از آنان وخیم است.

برپایه این گزارش، نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی در پی این عملیات، تمامی ورودی‌های شهر نابلس را محدود کردند.

طبق این گزارش، این فلسطینی ۲۰ گلوله به سمت خودروی مذکور شلیک کرده و از تیراندازی به سمت کودکان در خودرو خودداری کرده است.

منابع عبری‌زبان مدعی شدند که مجری عملیات به ضرب گلوله نظامیان به شهادت رسیده است.

شرایط این روزهای سرزمین‌های اشغالی و بطور خاص در کرانه باختری بسیار ویژه است و رزمندگان فلسطینی با هر وسیله‌ای پاسخ جنایات بی شمار صهیونیست‌ها را می‌دهند و همین امر شرایط ویژه‌ای را برای صهیونیست‌های غاصب رقم زده است.

تا پیش از این صهیونیست‌ها فقط در جنوب سرزمین‌های اشغالی و در منطقه غزه با فلسطینی‌ها درگیر بودند ولی هم اکنون کرانه باختری در شرق فلسطین به دلیل مسلح شدن جوانان آن به کمینگاهی برای صهیونیست‌های بزدل تبدیل شده و خواب راحت را از چشمان آنها گرفته است./ایرنا

تاکید سازمان ملل به فلسطین و رژیم صهیونیستی برای اتخاذ «تصمیمات راهبردی»

هماهنگ‌کننده سازمان ملل در روند صلح خاورمیانه امروز (یکشنبه) گفت، رژیم صهیونیستی و تشکیلات خودگردان فلسطین باید تصمیمات راهبردی و تعیین‌کننده‌ای را اتخاذ کنند تا ماه مبارک رمضان بدون تشدید خشونت سپری شود.

به گزارش ایسنا، به نقل از سایت عبری"واللا"، تور وینسلند، نماینده سازمان ملل در امور خاورمیانه از رهبران صهیونیستی و فلسطینی خواست تا تصمیمات استراتژیکی را اتخاذ کنند تا ماه رمضان بدون تشدید تنش سپری شود.

وی گفت، بسیار دشوار است که بر سر استراتژی مشخصی جهت مهار تشدید تنش در سایه بی‌اعتمادی دو طرف فلسطینی - اسرائیلی توافق حاصل کرد.

وینسلند اظهار داشت، رهبران مسئول نیازمند این هستند که اکنون تصمیماتی را برای تضمین آتش‌بس در ماه رمضان اتخاذ  کنند.

اظهارات وینسلند امروز یکشنبه در حاشیه نشست امنیتی شرم الشیخ مطرح شد.

نظر شما