شناسهٔ خبر: 59304408 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

سینمای دینی ظرفیت ویژه‌ای در راستای ترویج معارف الهی دارد

مدیرکل حوزه ریاست دفتر تبلیغات اسلامی با بیان اینکه جشنواره اشراق نقطه عطف نمایان شدن هنرمندان عرصه دین است، گفت: سینمای دینی ظرفیت ویژه‌ای در راستای ترویج معارف الهی دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، حجت‌الاسلام علی مخدوم شامگاه شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به روش‌های بیان محتوای دینی، اظهار داشت : اصولا روش در خروجی‌ها و در محصولات بسیار تعیین کننده است و محتوای ارزشمند دینی هر گاه با روش‌های امروزی به خصوص روش‌هایی که مقبولیت خاصی بین اقشار مختلف جامعه دارند  تاثیر محتوای ارزشمند دینی را چند برابر می‌کند.

مدیرکل حوزه ریاست دفتر تبلیغات اسلامی افزود: امروزه محیط‌های مختلف می‌توانند با روش‌ها، سبک‌ها و محصولات چند رسانه‌ای محتوای خودشان را به نحو مطلوبی ارائه و به مخاطبانشان تقدیم کنند.

وی از سینما به عنوان فضای لازم و ضروری برای بیان معارف دین نام برد و گفت: سینمای دینی، رسانه‌های دینی محور و رسانه‌های مبتنی بر معارف دینی فضای ضروری و لازمی است، وظیفه داریم در آن حوزه، محصولات خودمان را سوق دهیم و محصولاتی شایسته  به مخاطبان تقدیم کنیم.

مدیرکل حوزه ریاست دفتر تبلیغات اسلامی تصریح کرد: امروزه روش‌های دین را می‌توانیم با استفاده از تکنولوژی‌های روز، امکانات و دانش فنی فرزندان هنرمند انقلاب و این خاک به خروجی‌های بسیار با ارزشی تبدیل کنیم که نفوذ اجتماعی، فرهنگی و تاثیرگذاری چند برابری پیدا کند.

وی در مورد جشنواره اشراق بیان کرد: جشنواره اشراق یکی از نقطه‌های عطف نمایان شدن  هنرمندان عرصه دین است، نقطه عطفی که آغاز راه است و هنوز جا دارد تا به بلوغ برسد، اما اعضا و شرکت‌کنندگانی  دارد که بسیار بالغانه و آگاهانه در این عرصه حضور پیدا می‌کنند و به سهم خودم از تک تک افراد تشکر می‌کنم و این را نقطه آغاز مبارکی می‌دانم که به فضل الهی می‌تواند بالنده و شکوفا شود و در آینده بهتر از این و دوره به دوره بهتر از این بتواند خودنمایی کند.

مخدوم خاطرنشان کرد: عرصه ارزشمند رسانه وقتی در خدمت معارف گوهربار دینی قرار بگیرد می‌تواند بالندگی خاص انسانی خودش را پیدا کند و درخشان و تاثیر‌گذار تبلیغ دین را عمق ببخشد.

انتهای پیام/452/

نظر شما