شناسهٔ خبر: 59298662 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: تحلیل بازار | لینک خبر

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس:

وزارت صمت مردم را از سردرگمی در روند ثبت نام خرید خودرو نجات دهد

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با اشاره به مشکلات موجود در روند ثبت نام خودرو، گفت: وزارت صمت باید برای برون رفت از این وضعیت و رفع سردرگمی مردم نواقص و اشکالات سامانه ثبت نام خودرو را برطرف کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، سیدجواد حسینی کیا درباره گلایه های مردم درباره مشکلات موجود در روند ثبت نام در سامانه یکپارچه خودرو، گفت: در این طرح مردم باید مبلغی را در حساب های بانکی واریز کنند که به نظر می رسد این موضوع با ایراداتی همراه است و مشکل شرعی دارد زیرا پول هنگفتی در حساب های بانکی واریز می شود و قیمت نهایی خودرو نیز مشخص نیست.

نماینده مردم سنقر در مجلس شورای اسلامی افزود: مردم نمی توانند به دلیل وجود مشکلات در سامانه مربوطه ثبت نام کنند و این وضعیت موجب دغدغه آنها شده است.

وی اضافه کرد: متاسفانه از آنجا که وزارت صمت اطلاع رسانی درست و شفافی برای نحوه ثبت نام انجام نداده، عده ی بسیاری دچار سردرگمی شده اند.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم با اشاره به تماس های مردم مبنی بر گلایه از مشکلات موجود در روند ثبت نام، ادامه داد: عدم شفافیت موضوعات در سامانه ثبت نام یکی دیگر از اشکالات است.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس تصریح کرد: وزارت صمت باید برای برون رفت از این وضعیت و رفع سردرگمی مردم نواقص و اشکالات را برطرف کند و مردم بتوانند در یک اتاق شیشه ای خودرو خریداری کنند.

نظر شما