شناسهٔ خبر: 59277113 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

دولت بدنبال استفاده از ظرفیت نخبگان در تصمیم‌گیری است

دستیار رئیس‌جمهور در امر مردمی‌سازی از بکارگیری ظرفیت جریان نخبگان در تصمیم‌گیری‌های دولت، گفت: در دور دوم سفرها، رئیس‌جمهور بنا را بر این گذاشته که نظرات و نگاه‌های نخبگان در پیشنهاد برای مصوبات لحاظ و در نظر گرفته شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، سید احمد عبودتیان امشب در حاشیه شورای اداری لرستان، در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: از دور دوم سفرهای ریاست جمهوری ستادی برای مردمی‌سازی امور تشکیل شده است.

وی خاطرنشان کرد: در این راستا با مشورت حلقه‌های میانی ظرفیت دستگاه‌های اجرایی جهت واگذاری به گروه‌های مردمی معرفی می‌شود، از طرف دیگر با تشویق و تقویت گروه‌های مردمی، مانع‌زدایی صورت می‌گیرد.

دستیار رئیس‌جمهور در امر مردمی‌سازی از بکارگیری ظرفیت جریان نخبگان در تصمیم‌گیری‌های دولت، افزود: وقتی دولت میلیاردها تومان هزینه اعتباری می‌کند، باید در انتخاب پروژه‌ها و اقدامات مردم سهیم شوند.

عبودتیان بیان داشت: جریان‌های نخبگان، دانشجویان و حتی دانش‌آموزان خوش فکر و در کل عموم مردم می‌توانند در تصمیم‌گیری‌های دولت دخیل می‌شوند.

وی با بیان اینکه برای استفاده از ظرفیت نخبگان باید طراحی ویژه‌ای صورت گیرد، افزود: در دور دوم سفرها، رئیس‌جمهور بنا را بر این گذاشته که نظرات و نگاه‌های نخبگان در پیشنهاد برای مصوبات لحاظ و در نظر گرفته شود.

دستیار رئیس‌جمهور در امر مردمی‌سازی دولت ادامه داد: حضور نخبگان در تصمیم‌گیری و تصمیم‌سازی دولت بیش از گذشته موثرتر و ویژه‌تر خواهد شد.

عبودتیان با تاکید بر اینکه فرایند تصمیم‌گیری به فرایند عمومی‌تری انجام خواهد گرفت، گفت: به این صورت از ظرفیت نخبگان و جوانان هر حوزه بیشتر استفاده می‌شود.

پایان پیام/

نظر شما