شناسهٔ خبر: 5923302 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: پانا | لینک خبر

ظریف پس از ورود به لوکزامبورگ:

اهمیت دستیابی به توافق خوب و مناسب بیشتر از چند روز دیر یا زود شدن است

خبرگزاری پانا: وزیر امور خارجه کشورمان پس از ورود به لوکزامبورگ گفت: همه طرف‌های مذاکره‌کننده از زیاده‌خواهی و ادعاهای خارج از چارچوب‌های بین‌المللی خودداری کنند تا دستیابی به توافق ممکن شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش سرویس سیاسی پانا، محمد جواد ظریف درباره روند نگارش متن توافقنامه نهایی هسته‌ای با اشاره به تلاش تیم مذاکره کننده ایران بعد از گفت‌وگوهای لوزان گفت: همچنان اختلافاتی باقی مانده است که برخی فنی و برخی هم سیاسی است. با این حال تلاش می کنیم در اولین فرصت کار را به اتمام برسانیم.

بر اساس گزارش خبرگزاری صدا و سیما، وزیر امور خارجه کشورمان در ادامه با تاکید بر اینکه اهمیت دستیابی به توافق خوب و مناسب بیشتر از چند روز دیر یا زود شدن است به دیدارهای امروز خود در لوکزامبورگ اشاره کرد و گفت: در ملاقات با مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا و وزرای امور خارجه سه کشور آلمان ، فرانسه و انگلیس درباره آخرین وضعیت مذاکرات و چگونگی دستیابی به توافق نهایی و ضرورت اقدام مشترک برای اینکه کار در آینده امکان‌پذیر شود، گفت‌وگو خواهیم کرد.

ظریف افرود: در دیدارهای امروز درباره موضوعات منطقه‌ای از جمله بحران یمن و اوضاع سوریه و افراطی‌گری در منطقه گفت‌وگو خواهیم کرد.

نظر شما