شناسهٔ خبر: 589162 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: عصرخودرو | لینک خبر

کاهش تردد خودروها در 24 ساعت گذشته

کاهش تردد خودروها در 24 ساعت گذشته

عصرخودرو:تردد خودروها در 24 ساعت گذشته نسبت به روز قبل 0.5 درصد کاهش را نشان می‌دهد.

صاحب‌خبر -

به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر، براساس تصاویر دریافتی از دوربین های نظارتی، سامانه های تردد شمار و گشت های شعب راهداری سراسر کشور، در شبانه روز گذشته کل تردد ثبت شده براساس اطلاعات دریافتی از 1032 تردد شمار فعال در محورهای برون شهری، نسبت به روز قبل 0.5 درصد کاهش نشان می دهد.

همچنین سهم وسایل نقلیه سنگین 20 درصد، اوج تردد بین ساعت 18 تا 19 و کمترین تردد بین ساعات 5 تا 6 صبح صورت گرفته است که مسافران می توانند با آگاهی از این موضوع، ساعات مناسب تری را برای سفر انتخاب کنند.

براین اساس محورهای دارای بیشترین تردد در 24 ساعت گذشته عبارتند از: آزادراه کرج - تهران، آزادراه تهران - کرج، آزادراه قزوین - کرج، آزادراه کرج - قزوین، ایلخچی - تبریز، کرج - ماهدشت، قائمهشر - ساری، جاده مخصوص تهران - کرج، آزادراه ساوه - تهران، ماهدشت - کرج.

محدودیت‌های ترافیکی؛ از امروز تا شنبه

تردد کلیه موتورسیکلت ها از ساعت 12 روز چهارشنبه یک مرداد تا ساعت 24 جمعه 3 مرداد از محورهای کندوان، هراز، فیروزکوه و تهران - سمنان - مشهد و بالعکس ممنوع

است.

تردد کلیه خودروها از ساعت 14 روز جمعه 3 مرداد تا ساعت تا ساعت یک بامداد روز شنبه 4 مرداد، از کرج به مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام مامورین پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 17 و 30 روز جمعه 3 مرداد تا ساعت یک بامداد روز شنبه 4 مرداد از 15 کیلومتری جنوب مرزن آباد به کرج یکطرفه است.

همچنین تردد کلیه کامیون ها، کامینونت ها و تریلررها از محور کندوان همچنان ممنوع است. تردد کلیه تریلرها از محورهراز ممنوع و تردد کلیه کامیونت ها و کامیون ها از ساعت 12 تا 24 روز چهارشنبه یک مرداد و همچنین از ساعت 6 تا 24 روز پنجشنبه و جمعه 2 و 3 مرداد ازمحور هراز ممنوع است.

تردد کلیه تریلرها از ساعت 6 تا 24 روزجمعه 3 مرداد از تهران به قائمشهر و بالعکس ممنوع است.

نظر شما