شناسهٔ خبر: 58669223 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

جدیدترین آمار ابتلا و فوت بر اثر کرونا در جهان

آمریکا در صدر مبتلایان و فوتی‌ها

آمریکا با ۲۴ هزار و ۵۴۸ مبتلای جدید و ۳۲۹ مورد مرگ بر اثر کرونا در صدر آمار بیشترین فوتی‌های جهان قرار گرفت.

صاحب‌خبر -

  به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صداوسیما، طبق جدیدترین آمار ثبت شده از میزان آلودگی به ویروس کرونا و شمار تلفات بیماری کووید-۱۹ در جهان، تا به امروز ۶۷۶ میلیون و ۸۳۲ هزار و ۹۰۸ نفر به این بیماری مبتلا شده و ۶ میلیون و ۷۷۶ هزار و ۱۶۰ نفر جان خود را از دست داده اند.

آمریکا از نظر تعداد کل مبتلایان و فوتی‌ها در صدر است. تاکنون ۱۰۴ میلیون و ۶۲۰ هزار و ۳۶۱ مورد ابتلا و ۱ میلیون و ۱۳۷ هزار ۹۲۹ مورد مرگ بر اثر آن را ثبت کرده است. روز گذشته بیش از ۲۴ هزار ۵۴۸ مورد جدید به شمار بیماران و ۳۲۹ مورد مرگ به تلفات کرونا در آمریکا اضافه شد.

در ژاپن ۴۱ هزار ۵۸۴ مورد جدید ابتلا و ۲۰۰ مورد مرگ ثبت شد و شمار تلفات نیز به ۶۹ هزار و ۹۶۲ نفر رسیده است.

در تایوان دیروز ۲۴ هزار و ۲۴۰ مورد ابتلای جدید به کرونا و ۵۴ مورد مرگ ثبت شد و آمار کل تلفات کرونا به ۱۶ هزار و ۸۴۹ مورد رسید.

در برزیل دیروز ۱۹ هزار و ۸۹۹ مورد ابتلای جدید به کرونا و ۵۰ مورد مرگ ثبت شد و آمار کل تلفات کرونا به ۶۹۷ هزار و ۵۸۳ مورد رسید.

در روسیه روز گذشته ۱۰ هزار و ۳۸۹ مورد ابتلای جدید و ۴۴ مورد مرگ براثر کرونا ثبت شد و تعداد کل تلفات کرونا به ۳۹۵ هزار و ۴۰۶ مورد رسید.

در کلمبیا روز گذشته ۸۶۸ مورد ابتلای جدید و ۳۲ مورد مرگ براثر کرونا ثبت شد و تعداد کل تلفات کرونا به ۱۴۲ هزار و ۵۷۶ مورد رسید.

در فرانسه روز گذشته ۳ هزار و ۹۹۱ مورد ابتلای جدید و ۳۱ مورد مرگ براثر کرونا ثبت شد و تعداد کل تلفات کرونا به ۱۶۴ هزار و ۵۰۰ مورد رسید.

در مجارستان روز گذشته ۸۲۵ مورد ابتلای جدید و ۳۰ مورد مرگ براثر کرونا ثبت شد و تعداد کل تلفات کرونا به ۴۸ هزار و ۷۰۷ مورد رسید.

در کره جنوبی روز گذشته ۱۷ هزار و ۹۳۴ مورد ابتلای جدید و ۲۲ مورد مرگ براثر کرونا ثبت شد و تعداد کل تلفات کرونا به ۳۳ هزار و ۶۴۶ مورد رسید.

در فیلیپین دیروز ۲۰۸ مورد ابتلای جدید به کرونا و ۱۱ مورد مرگ ثبت شد و آمار کل تلفات کرونا به ۶۵ هزار و ۸۸۶ مورد رسید.

نظر شما