شناسهٔ خبر: 58648899 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: اکونیوز | لینک خبر

خانه بهداشت روستای مال محمود گناوه افتتاح شد

اقتصاد ایران: گناوه- همزمان با دهه فجر، خانه بهداشت روستای مال محمود بخش ریگ شهرستان گناوه با اعتبار ۱۵ میلیارد ریال از محل کمک خیر سلامت و شبکه بهداشت و درمان ، به بهره برداری رسید.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، فرماندار گناوه عصر سه‌شنبه در آئین افتتاح این پروژه درمانی و بهداشتی اظهار داشت: انقلاب شکوهمند اسلامی خدمات و دستاوردهای زیادی به همراه داشته است.

محمد تقی صفری افزود: دشمنان توطئه‌ها و دسیسه‌های بسیاری علیه نظام مقدس اسلامی طراحی و اجرا کرده‌اند اما همه این توطئه‌ها با شجاعت و ایستادگی و بصیرت مردم و رهنودهای امام (ره) و رهبری خنثی شده است و دشمنان هیچ گاه نمی‌توانند نورخدا را خاموش کنند.

وی بیان کرد: امروز انقلاب اسلامی ادامه دهنده راه امام حسین و شهدا است و جوانان کشور ما با تبعیت پذیری از رهبری در همه صحنه‌ها حضور دارند.

خانه بهداشت روستای مال محمود گناوه افتتاح شد

فرماندار گناوه با بیان اینکه باید این راه ارزشمند انقلاب اسلامی را با اقتدار ادامه داد گفت: باید با حضور در صحنه به مردم خدمت صادقانه و بی مزد و منت ارائه داد.

وی بیان کرد: با منظور خدمت رسانی به مردم برنامه‌ها و پروژه‌های متنوعی در حوزه‌های مختلف علمی، اقتصادی، عمرانی، معنوی فرهنگی، ورزشی و غیره در دهه فجر در سطح شهرستان در نظر گرفته شده است.

خانه بهداشت روستای مال محمود گناوه افتتاح شد

وی گفت: در بحث سلامت، بهداشت، پانسیون‌ها، تجهیزات بیمارستان و شبکه‌های بهداشت اعتبارات خوبی در نظر گرفته شده است تا بتوان به مردم هر چه بهتر خدمات ارائه داد.

کمک ۷۹ میلیارد تومانی خیرین به سلامت استان بوشهر در سال جاری

مسئول خیرین سلامت دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در این آئین اظهار داشت: خیرین سلامت استان بوشهر در سال ۱۴۰۱ مبلغ ۷۹ میلیارد تومان به صورت نقدی، پروژه‌های احداثی و ساختمانی و یا تجهیزاتی به بخش سلامت کمک کرده‌اند.

حجت‌الاسلام محمود عبدالهی افزود: این آمار تا قبل از دهه فجر بوده است و انتظار می‌رود با پروژه‌های افتتاحی، این مبلغ تا پایان سال به ۹۰ میلیارد تومان برسد.

خانه بهداشت روستای مال محمود گناوه افتتاح شد

وی گفت: این مبلغ به غیر از پروژه‌هایی بوده است که قبلاً وجود داشته و مربوط به کمک‌هایی که در ۱۴۰۱ یا کلنگ خورده یا احداث و یا اهدا شده است.

وی یادآور شد: در روزهای آینده آزمایشگاه مرکزی گناوه نیز افتتاح خواهد شد تا به مردم شهرستان خدمات ارائه شود.

افتتاح ۲ پروژه بهداشتی

رئیس شبکه بهداشت و درمان گناوه اظهار داشت: ۱۲ پروژه در حوزه بهداشت و درمان شهرستان گناوه فعال است که دو پروژه آزمایشگاه مرکزی شهرستان و خانه بهداشت روستای مال محمود تحت پوشش مرکز خدمات جامع سلامت امام حسن مجتبی (ع) چهار روستایی بخش ریگ در دهه فجر امسال افتتاح می‌شوند.

خانه بهداشت روستای مال محمود گناوه افتتاح شد

عصمت حیدری گفت: خانه بهداشت روستای مال محمود که امروز افتتاح می‌شود، ۱۳۷ خانوار شامل ۵۱۲ نفر جمعیت را پوشش خواهد داد و ارائه خدمات خواهد کرد.

وی یادآور شد: این پروژه با زیربنای ۱۰۰ متر مربع، میزان اعتبار تجهیز و ساخت ۱۵ میلیارد ریال، که از سوی خیر سلامت و شبکه بهداشت و درمان تأمین شده است، افتتاح و به بهره برداری می‌رسد..

برچسب‌ها:

نظر شما