شناسهٔ خبر: 58648522 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان خبر داد:

افتتاح ۱۷۱ کیلومتر راه روستایی در لرستان

مرضیه حافظی

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان از بهره‌برداری از ۱۷۱ کیلومتر ساخت، توسعه و آسفالت راه روستایی در استان همزمان با سراسر کشور خبر داد.

صاحب‌خبر -

مرتضی شیروانی هجدهم بهمن در آئین افتتاح ۱۷۱ کیلومتر راه روستایی در لرستان، ضمن تبریک چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: در راستای تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص محرومیت‌زدایی و پیرو مصوبات سفر ریاست جمهور به لرستان، با پشتیبانی وزارت و مدیران ارشد سازمان راهداری و حمل ونقل جاده‌ای و حمایت‌های مسئولان ارشد استانی به ویژه استاندار و معاون عمرانی استانداری و با همت پرسنل سخت کوش راهداری استان، امروز شاهد بهره‌برداری از ۱۷۱ کیلومتر ساخت، توسعه و آسفالت راه روستایی در استان هستیم.

وی ادامه داد: ۱۷۱ کیلومتر راه روستایی با اعتباری بالغ بر ۴۴۰۰ میلیارد ریال در قالب ۷۳ پروژه در سطح استان است که امروز به صورت نمادین در چغاهروشی، یکی از روستاهای شهرستان خرم‌آباد به بهره‌برداری رسید.

شیروانی تصریح کرد: ۸۰ کیلومتر راه روستایی دیگر در شرف آسفالت است که تا پایان سال مالی این مقدار نیز به بهره‌برداری خواهد رسید.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای لرستان بیان کرد: در استان ۶۱۰۰ کیلومتر راه روستایی داریم که میانگین آسفالت آن‌ها ۷۴ درصد است، همچنین ۱۱۰۰ کیلومتر راه روستایی در مناطق مرزی شهرستان‌ها و نقاط دور افتاده به صورت شنی و خاکی داریم که در صورت عنایت ویژه مقام عالی وزارت در تلاش برای رفع محرویت‌زدایی و آسفالت این محور ها هستیم.

انتهای پیام

نظر شما