شناسهٔ خبر: 58648519 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

امروز پیش برندگی انقلاب اسلامی در عرصه هنر و رسانه است

تربت حیدریه- مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه سبزوار گفت: هنر و رسانه یک ابزار خارق العاده در ارائه مطلب است و در جنگ شناختی برای پیش برندگی انقلاب باید از این ابزارها استفاده کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام خداشاهی شامگاه سه شنبه در مراسمی به مناسبت روز حفاظت اطلاعات سپاه در جمع کارکنان سپاه پاسداران تربت حیدریه اظهار کرد: امروز در برابر یک دشمن تا دندان مسلح قرار گرفتیم و کسانی که به تعبیر مقام معظم رهبری در این جنگ بدر کبری شرکت می‌کنند همان‌هایی هستند که در هنگام ظهور، حضرت حجت عجل الله را یاری خواهند کرد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه سبزوار تصریح کرد: هنر و رسانه یک ابزار خارق العاده در ارائه مطلب است و در جنگ شناختی امروز برای پیش برندگی انقلاب اسلامی باید از این ابزارها استفاده کرد، بنابراین هرکس با قلمش، زبانش و کردارش در قالب هنر و رسانه می‌تواند در ادامه مسیر، انقلاب اسلامی را یاری کند.

وی با اشاره به اینکه دشمن ذهن نوجوان و دهه هشتادی ما را نسبت به نظام، حاکمیت، بسیج و سپاه سمت و سو داده و این همان جنگ شناختی است، گفت: اگر از ابزار رسانه و هنر و فضای مجازی خوب استفاده شود کار را به پیش بریدم و این نیاز دارد که در قالب هنر و رسانه با نوجوان و جوان ارتباط گرفته شود.

عملیات غرور آفرین والفجر ۸ برخاسته از ایمان و عزم پولادین رزمندگان اسلام بود

سرهنگ احمد ناصری موحد، فرمانده سپاه تربت حیدریه در این مراسم اظهار کرد: عملیات غرور آفرین والفجر ۸ برخاسته از ایمان و عزم پولادین رزمندگان اسلام بود و سرانجامی بر فروپاشی انسجام بعثی‌ها شد.

فرمانده سپاه تربت حیدریه تصریح کرد: در نبرد فاو که یک عملیات آبی و خاکی بود با اصل رعایت حفاظت اطلاعات و در یک غافلگیری شهر استراتژیک فاو به تصرف رزمندگان اسلام درآمد و این عملیات حاصل شش ماه تلاش رزمندگان بود و حداقل ۶۰۰ بار عملیات شناسایی انجام و کسی متوجه این عملیات نشد.

وی گفت: غواصان و رزمندگان به گروههای ۱۰ نفری به هم متصل بودند و در شب عملیات ارتفاع امواج اروندرود به سه متر می‌رسید، اما آنچه که موجب پیروزی شد ایمان و اراده پولادین و توکل به خدا بود.

موحد افزود: خودباوری و اعتماد به نفس رزمندگان اسلام دومین عامل پیروزی بود و هنوز بسیاری از فرماندهان ارشد و ژنرال‌های دنیا از اجرای موفقیت آمیز چنین عملیاتی شگفت زده هستند.

فرمانده سپاه تربت حیدریه گفت: رعایت اصل حفاظت اطلاعات و غافل گیری سومین عاملی بود که این عملیات غرورآفرین را با پیروزی رقم زد.

نظر شما