شناسهٔ خبر: 58648410 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

نمایشگاه پانزدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر در بندرعباس گشایش یافت

بندرعباس - ایرنا - نمایشگاه گرافیک پانزدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر بخش تجسم هنر در فرهنگسرای طوبی بندرعباس گشایش یافت.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، این نمایشگاه به میزبانی حوزه هنری با مشارکت‌ اداره کل فرهنگ وارشاد هرمزگان و مجمع طراحان گرافیک انقلاب اسلامی سه‌شنبه شب برپا شد.

رییس حوزه هنری هرمزگان در حاشیه این نمایشگاه به خبرنگار ایرنا گفت: بخش بزرگ این نمایشگاه به آثار متعهدانه در حوزه هنر انقلاب در زمینه‌های ملی و مذهبی
اختصاص دارد.‌

سعید عبدلی زاده افزود: نمایشگاه پانزدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر نشان دهنده ظرفیت، خلاقیت، توانمندی و تعهد هنرمندان جوان و نشان دهنده جریان قوی انقلاب در استان هرمزگان است.

وی بیان کرد: تعدادی از این آثار به مرحله نهایی و کشوری جشنواره تجسمی فجر راه پیدا کرده‌اند و این مهم نشان‌دهنده ظرفیت بالای هنرمندان استان است.

رییس حوزه هنری هرمزگان گفت: بسیاری از این آثار محصول برگزاری چند دوره کارگاه‌های آموزشی حوزه‌ هنری استان است، آثار ارائه شده به لحاظ فنی و محتوایی کاملا آثاری قوی هستند.

عبدلی زاده عنوان کرد: هنرمندان بخش تجسمی ما نقش مهمی در پیشبرد اهداف انقلاب دارند و برپایی این نمایشگاه می‌تواند یک فرصت در حمایت و پشتیبانی از هنر انقلاب در بخش‌های گرافیکی و تجسمی باشد.

نظر شما