شناسهٔ خبر: 58648351 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی:

مردمی بودن از ویژگی‌های جدائی ناپذیر انقلاب اسلامی است

محمدمهدی اکبرزاده

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی گفت: مردمی بودن ماهیت انقلاب اسلامی است که می‌توان از شاخص های مهم اقتدار کشورمان نیز بدان اشاره کرد.

صاحب‌خبر -

محمدحسین فرهنگی، در گفت‌وگو با ایسنا به مناسبت ایام الله دهه فجر اظهار کرد: بسیاری از کشورها اقتدار خود را بر اساس عوامل مختلفی تعریف می‌کنند و اقتدار کشور و انقلاب اسلامی ایران عزیز مردم ما است.

وی ادامه داد: از ابتدای انقلاب اسلامی می‌توان نقش پر رنگ مردم را در تمامی عرصه‌ها دید که با اقتدار و استواری نقش پررنگی داشته‌اند. از جمله آنها حضور تعیین کننده مردم در دفاع هشت ساله از کشور بود.

وی تاکید کرد: از نمونه‌های بارز و اخیر مردمی بودن انقلاب اسلامی می‌توان به مواجهه کشور با ویروس کرونا اشاره کرد. مردم دست در دست هم کشور را از این برهه خطر ناک عبور دادند که نباید در این میان زحمات کادر درمان را فراموش کرد. 

فرهنگی ادامه داد: از آنجا که انقلاب اسلامی از ابتدا برای بسیاری از کشورها الگو و تاثیر گذار بوده، موجب خشم و عصبانیت کشورهای مستکبر جهان شده است.

وی افزود: با وجود همه فشارهای دشمنان برای تضعیف انقلاب اسلامی، امروزه کشور عزیزمان در بسیاری از عرصه ها پیشتاز و قدرتمند است.

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی همچنین بیان کرد: بسیاری از کشورها در مقابله با  دشمنان بین المللی ما، امروزه از روشها و رفتارهای کشورمان الگو برداری می‌کنند.

فرهنگی در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: حضور مردم در صحنه همیشه تاثیرگذار است و از نمادهای مهم اثبات وحدت ملی در مقابل دشمنان، حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه می باشد.

انتهای پیام

نظر شما