شناسهٔ خبر: 58648314 - سرویس گوناگون
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

دانلود فصل ۲ قسمت ۸ سریال پوست شیر کامل بدون حذفیات

برای شما دانلود فصل 2 قسمت 8 که در مجموعه قسمت 16 سریال پوست شیر هست را آماده کرده‌ایم. سریال پوست شیر فصل دوم قسمت هشتم روز چهارشنبه ساعت هشت صبح منتشر میشود که در ادامه می‌توانید به دانلود قسمت ۸ فصل ۲ پوست شیر با بالاترین کیفیت و ترافیک نیم بها به صورت قانونی در ادامه قابل دریافت هستند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا به نقل از راشدون، ما برای شما کاربران محترم دانلود فصل دوم قسمت ۸ که در مجموع قسمت ۱۶ سریال پوست شیر هست را آماده کرده‌ایم. سریال پوست شیر، سریالی اجتماعی، درام و جنایی به کارگردانی جمشید محمودی و تهیه کنندگی نوید محمودی در شبکه نمایش خانگی و به صورت اختصاصی از فیلم نت منتشر می‌شود ولی برای دانلود قانونی بدون نیاز به اشتراک به لینک زیر مراجعه کنید و به دانلود فصل 2 قسمت 8 سریال پوست شیر بپردازید.

دانلود فصل ۲ قسمت ۸ سریال پوست شیر کامل بدون حذفیات

دانلود فصل ۲ قسمت ۸ سریال پوست شیر

دانلود فصل ۲ قسمت ۸ سریال پوست شیر کامل بدون حذفیات

داستان فصل دوم ۲ قسمت ۸ سریال پوست شیر

فصل دوم قسمت ۷ سریال پوست شیر، ماجرای زندگی نعیم را به تصویر می‌کشد که پانزده سال زندان را به عشق دیدن دخترش تاب آورده، پس از رهایی برای دیدار با او دچار بحرانی بزرگ می‌شود. در خلاصه این سریال آمده که تو این دنیا هیچ‌ چیز اندازه خانواده، ارزش جنگیدن نداره.

بازیگران فصل دوم قسمت هشتم سریال پوست شیر

شهاب حسینی، هادی حجازی‌ فر، پردیس احمدیه، پانته‌آ بهرام، بابک کریمی، مهرداد صدیقیان، ابوالفضل امیری، علیرضا کمالی، بهزاد خلج، رضا بای، ژیلا شاهی، علی اوسیوند، علیرضا استادی، سعید دشتی، آناهیتا افشار، کامران تفتی در سریال پوست شیر فصل دوم قسمت هشتم به نقش آفرینی پرداخته‌اند.

درباره فصل 2 قسمت 8سریال پوست شیر

سریال پوست شیر محصول سال 1401 کشور ایران به کارگردانی جمشید محمودی و نویسندگی داستان و فیلمنامه رضا بهاروند و جمشید محمودی که علاوه بر کارگردانی محمودی نویسندگی داستان سریال جدیدخودش یعنی پوست شیر را نیز بر عهده دارد. پوست شیر در مقایسه با آثار سال‌های اخیر شبکه نمایش خانگی یک اثر قابل قبول است؛ این مجموعه فارغ از تمامی نقاط ضعف گاه و بی‌گاهش، قدرت جذب مخاطب برای دنبال کردن قصه‌اش را دارد و ما در این پست لینک دانلود فصل 2 قسمت 8 سریال پوست شیر را برای شما قرار داده‌ایم.

جمع‌بندی فصل دوم قسمت 8 سریال پوست شیر

 برای دانلود سریال پوست شیر فصل 2 قسمت 9 نیز که هفته آینده منتشر می‌شود می‌توانید به سرویس فیلم و سریال سایت راشدون مراجعه کنید و به صورت قانونی این سریال را دریافت بفرمایید.

انتهای رپرتاژ آگهی

نظر شما