شناسهٔ خبر: 58648244 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

هفته نوزدهم لیگ‌برتر فوتبال؛

تراکتور و الهامی به‌هم رسیدند/ خمز در تکاپوی سومین برد متوالی!

امیررضا گچچی

تیم تراکتور درچارچوب هفته نوزدهم رقابت‌های لیگ‌برتر فوتبال میهمان هوادار تهران خواهد بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، تیم های تراکتور و هوادار تهران در چارچوب هفته نوزدهم رقابت‌های لیگ‌برتر فوتبال باشگاه‌های کشور از ساعت ۱۴ چهارشنبه ۱۹ بهمن‌ماه با قضاوت امیر عرب‌براقی در ورزشگاه پاس‌قوامین (دستگردی) به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

این دیدار با اعلام سازمان‌لیگ، بدون حضور تماشاگران و به علت پخش سراسری از شبکه ورزش سیما به‌جای ساعت ۱۵ از ساعت ۱۴ آغاز خواهد شد.

تراکتوری‌ها بعد از جدایی بردیف، سکان هدایت تیمشان را به پاکو خمز سپردند و تا این لحظه مزد این اعتماد را با نتایج قابل قبول و بازی های شناور تیم تحت هدایت این سرمربی گرفته‌اند.

تیم هدایت خمز در ۷ بازی اخیر لیگ‌برتری خود ۱۴ امتیاز از ۲۱ امتیاز ممکن را کسب کرده و با ثبت ۵ پیروزی، ۲ مساوی، یک باخت، با به ثمر رساندن ۹ گل و دریافت ۵ گل آمار قابل‌قبولی را از خود ارائه داده است.

اما نقطه عطفی که در رابطه با تیم خمز می‌توان به آن اشاره کرد، ارائه بازی هایی با کیفیت و شناور است، تراکتور در طی دیدارهای اخیر خود از نظر مالکیت توپ، ایجاد موقعیت و انگیزه برای گلزنی، همواره نسبت به حریف برتری داشته است و حضور بازیکنی تعیین کننده همچون ریکاردو آلوز در میانه های زمین باعث شده تا این تیم در نبردهای تن‌به‌تن میانه های میدان موفق عمل کند و سوار بازی شود و قرارگیری رضا اسدی در خط حمله این تیم باعث شد تا غیبت محمد عباس‌زاده در هفته های اخیر به چشم نیاید و خمز راه جدیدی را برای دور زدن مشکلاتش در دستورکار قرار دهد.

در آن سمت زمین ساکت الهامی را می‌بینیم که با خاطرات خوش خود از زمان های حضور روی نیمکت این تیم و کسب قهرمانی در جام‌حذفی اکنون در راس کادرفنی تیم تهرانی قرار گرفته است و باید دید برابر تیم سابقش چه عملکردی را ارائه خواهد داد.

با توجه به اینکه هوادار تهران دومین سال حضورش در رقابت‌ها را تجربه می‌کند، دوتیم تاکنون تنها سه بار به مصاف یکدیگر رفته‌اند که، یک بازی با پیروزی هوادار و دیگری با برد تراکتور همراه شده و بازی رفت دوتیم نیز بدون گل به‌پایان رسیده است.

تراکتور حالا پس از پیروزی برابر تیم های ذوب‌آهن اصفهان و فولاد خوزستان به‌دنبال کسب سومین برد متوالی خود مقابل هوادار تهران خواهد بود تا با موفقیت در این بازی و کسب سه امتیاز در صورت توقف گل‌گهر مقابل مس‌کرمان جایگاه چهارم را به خود اختصاص دهد، همچنین هوادار تهران می‌تواند با کسب نتیجه دلخواه از این مسابقه جایگاه خود در جدول رده‌بندی را بهبود ببخشد.

در جدول رده‌بندی لیگ‌برتر فوتبال، تراکتور با ۸ برد، ۵ مساوی، ۵ باخت و ۲۹ امتیاز، جایگاه پنجم را به خود اختصاص داده است و هوادار تهران نیز با ۵ برد، ۷ مساوی، ۶ باخت و ۲۲ امتیاز، در رده نهم قرار دارد.

انتهای پیام

نظر شما