شناسهٔ خبر: 58648214 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

گرامیداشت دهه فجر

۲۰ طرح ورزشی در سیستان و بلوچستان به بهره‌برداری رسید

زاهدان- ایرنا- مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان گفت: ۲۰ طرح ورزشی گرامیداشت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در این استان افتتاح شد.

صاحب‌خبر -

ادهم کرد زابلی روز چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: بیشترین طرح‌های این مدت اداره‌کل ورزش و جوانان زمین چمن مصنوعی بوده که با هدف افزایش سرانه ورزش بویژه در مناطق مرزی سیستان و بلوچستان به بهره برداری رسیده است.

وی بیان کرد: امسال ۲۷ طرح ورزشی با اعتبار بیش‌از ۳۰ میلیارد تومان در دهه مبارک فجر در سیستان و بلوچستان در حال بهره‌برداری است.

مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان بیان کرد: همزمان با دهه فجر علاوه‌بر بهره‌برداری از طرح‌های ورزشی که بخش قابل توجهی از آنها را زمین‌های چمن مصنوعی تشکیل می‌دهند انواع رقابت‌های قهرمانی کشور و استانی نظیر رقابت‌های لیگ برتر ساحلی کشور در چابهار و رقابت‌های کاراته جنوب شرق بانوان و آقایان در زاهدان برگزار می‌شود و بخش قابل توجهی از ورزشکاران رشته‌های مختلف استان نیز به رقابت‌های قهرمانی کشور اعزام می‌شوند.

وی بیان کرد: همزمان با گرامیداشت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بیش‌از ۶۰۰ ویژه برنامه فرهنگی ورزشی در سیستان و بلوچستان در حال برگزاریست.

نظر شما